Bela kava
Opel mokka 1.7 CDTI ecoflex enjoy

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

Na salonu smo namreč videli, da je skoraj vsaka znamka vstopila še v ta segment, ki se zdi, da bo naslednji veliki hit, ker si kupci želijo višjega sedenja, malo bolj robustnega izgleda in stroškov vzdrževanja v mejah normale. Kaj pa je Slovencem tako všeč na tem avtomobilu? Očitno oblika in solidna cena. Pa velikost! Ta je zelo pomembna, v bistvu majhnost, ker marsikdo noče in si seveda ne more privoščiti velikega potratnega avtomobila, takšen pa je dosegljiv praktično vsakomur, ki kupuje povprečno drag nov avtomobil. Osnovni stane krepko pod 20 tisoč evrov, testni pa je zaradi malo bolj bogate opreme in varčnega motorja že dražji, slabih 24 tisoč evrov boste morali odšteti za takšnega, kot vidite na slikah.
Jasno je, da se malokdo vozi po neurejenih cestah, mokka pa se bo še toliko manj. Testna je imela le sprednji pogon pa ni imela posebnih težav niti v zelo zimskih razmerah, tako kot vsi avtomobili, ki imajo dobre zimske gume. Če se veliko vozite po snegu, pa si le omislite takšno s pogonom na vsa štiri kolesa, da boste bolj varno speljevali ali se izkopali iz kakšnega snega. Ima pa vseeno zelo uporabno pomoč za spuščanje po kakšnem spolzkem poledenelem klancu, ko avto sam zavira, vi le vrtite volan.
Različica ecoflex pri Oplu pomeni, da je najvarčnejša v ponudbi. In tudi je. Še kar, v bistvu. Potovalni računalnik je na dolgi poti ob umirjeni vožnji pokazal 4,7 litra, v resnici pa je mokka porabila 5,5 litra na 100 kilometrov. Kar še vedno ni tako slabo glede na večjo čelno površino. Se pa pozna, da je dizelski motor v osnovi že kar star, ker je zelo glasen pa tudi pri nizkih vrtljajih je malo neodločen, če močneje pohodite plin. Sicer se pusti voziti z nizkimi vrtljaji, menjalnik pa ima šest prestav, da boste lahko vedno izbrali pravo. Ročica menjalnika ne mara prehitrih gibov, so pa ti presenetljivo natančni in razmeroma kratki, tako da je umirjeno delo z njo zelo prijetno.
tehnični podatki | opel mokka 1.7 CDTi enjoy ecoflex |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1686 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 96 (130) pri 4000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 300 med 2000 in 2500 |
menjalnik | šeststopenjski, ročni |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4278 x 2035 x 1657 |
medosna razdalja v mm | 2555 |
prtljažnik v litrih | 356 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1350 (395) |
največja hitrost v km/h | 193 |
pospešek 0-100 km/h v s | 10 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 4,8/4,1/4,7 |
poraba na testu v l/100 km | 5,5 |
cena osnovnega vozila v EUR | 17.440 |
cena testnega vozila v EUR | 20.990 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 23.870 |



Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 01 | 02 | 03 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!



















