Ofenzivni igralec
Kia venga 1.6 CRDi VGT cup
Prtljažni prostor meri vsaj 314 litrov. Ob odstranitvi police, ki prtljažnik razdeli na dva dela (dvojno dno), s pomikom zadnjih sedežev naprej ali s podiranjem sedežev v ravno dno pa ta številka lahko naraste na 1253 litrov, kar je dovolj tudi za pomivalni stroj. Dovolj prostora imata potnika spredaj. Največ zaslug za to ima visoka karoserija in posledično dovolj prostora nad glavo, vendar ga vseeno ni toliko kot izgleda na prvi pogled. Sedeža sta namreč kljub višinskemu nastavljanju malo previsoka. Očitno so Korejci ocenili, da je visoka pozicija sedenja in s tem boljši razgled na cesto najbolj pomemben. Prostora za drobnarije je dovolj v namenskem prostoru med sedežema, na žalost pa primanjkuje zaprtih predalov in ključavnica predala pred sovoznikom.
Veseli, da so same vozne lastnosti zelo predvidljive, saj je podvozje malenkost bolj čvrsto nastavljeno, manjka le še malo več občutkov na volanu pa bi lahko venga dobila odlične ocene. Že z osnovno opremo pride stabilizacijski sistem ESP, pomoč pri speljevanju, šest zračnih blazin, ročna klimatska naprava, z opremo cup pa boljši radio, potovalni računalnik, lahka kolesna platišča in modrozoba povezava z mobilnikom. Kia je že s cee'dom dokazala, da zna (če hoče) izdelati privlačen avtomobil in te prakse so se držali tudi pri vengi. Ker je v celoti zamišljena in izdelana na Stari celini in le za ta trg. Privlačna oblika pa pride še bolj do izraza v kakšni bolj živi barvi. Črna se ji ne poda najbolj.
Z dobrimi 16 tisočaki (oziroma 15 v posebni ponudbi) ni poceni glede na dobljene dolžinske centimetre, vendar cena z izbiro bencinskega agregata postane dostopnejša. Ampak tudi tukaj velja, da tako kot dobri nogometni igralci na trgu niso poceni, ne glede na narodnost, tudi kie ne morejo biti več le poceni avtomobili.
tehnični podatki | kia venga 1.6 CRDi VGT cup |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1582 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 94 (128) pri 4000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 260 pri 1900 – 2750 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4068 x 1765 x 1600 |
medosna razdalja v mm | 2615 |
prtljažnik v litrih | 314/1253 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1281 (529) |
največja hitrost v km/h | 185 |
pospešek 0-100 km/h v s | 11,1 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 5,8/4,4/4,9 |
poraba na testu v l/100 km | 7,5 |
cena osnovnega vozila v EUR | 12.790 |
cena testnega vozila v EUR | 14.990 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 14.990 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!