Tok
Mazda5 CD116 TX
Tipizacija ni vedno slab pojav, sploh, ko gre za prepoznavnost. Zato je mazda5 za mazdo3 že druga s tipiziranim nosom in tako vsem prepoznavnim hišnim slogom. Sicer pa je petica od boljših stvari predhodnice prevzela visoko strešno linijo, ravno odsekan zadek, dvoja bočna drsna vrata, lahko vstopanje v avtomobil, nizko in ravno dno prtljažnika, dobro preglednost, in prostornost. Nekaj 'nagareja' se je v tej mazdi nalezla tudi notranjost. Strogo urejenost so zamenjale dinamične poteze in razgibanost v Mazdinem stilu. Novost je rahlo proti vozniku obrnjen sredinski, še vedno nepregledni prikazovalni trak ter novi merilni instrumenti, ki so tokrat z zgolj indikacijsko lučko za neogret motor ter nerodno majhnim digitalnim kockastim prikazovalnikom skopi in po grafiki preveč suhoparni za želeno okarakteriziranje avtomobila.
'Muha' petice je, tako kot pri vseh mazdah zadnjega časa, preveliko število (po večini nepotrebnih) gumbov na sredinski konzoli ter tudi volanskem obroču. Pri tako opremljenem primerku, kot je bil testni, utegne motiti tudi črnina vseh sestavnih delov notranjosti, saj v tako živahnem avtomobilu deluje preveč turobno. Obenem velja pohvaliti izdelavo le-te, pograjati pa kvaliteto pustih uporabljenih materialov. Sicer pa je sedenje za mazdinim volanom povprečen šport. Sedišča prednjih sedežev so namreč precej mehka in se v prednjem delu uklanjajo navzdol, naslon je dober, nastavljivost ergonomsko solidna. Malce dvoma vliva kvaliteta tkanine sedišč, saj je po le dva tisoč kilometrih nase nabrala kar nekaj starostnih gub. Vsaj na sedežu šoferja.
O uspehu novih potez gre le stežka soditi na samem začetku. Napredek je pri novi mazdi5 zaznaven, a bi si želeli še večjega. Drobne malenkosti so pač odločilne, tudi ko gre za povsem spodoben nov avtomobil.
tehnični podatki | mazda5 CD116 TX |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1560 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 85 (116) pri 3.600 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 270 pri 1.750 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4585 x 1750 x 1615 |
medosna razdalja v mm | 2750 |
prtljažnik v litrih | 158/426/1485 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1490 (635) |
največja hitrost v km/h | 180 |
pospešek 0-100 km/h v s | 13,7 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 6,4/4,6/5,2 |
poraba na testu v l/100 km | 7,5 |
cena osnovnega vozila v EUR | 19.390 |
cena testnega vozila v EUR | 23.990 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 24.476 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!