Poklon starim ali novim časom?
Audi A7 sportback 3.0 TDI quattro
Predvsem mi je dal misliti dogodek, ko sem se vračal iz enega snemanja na Hrvaškem in me je slovenski carinik vprašal, kakšen je avto. Pa sem mu rekel 'v redu'. In se je čudil, kako je lahko samo v redu, če je pa tako drag. Sem si mislil, saj obstajajo še bistveno dražji avtomobili, ampak za povprečnega Slovenca je tudi ta res praktično nedosegljiv. Predvsem pa daje vtis, da je še bistveno bolj dragocen, ker gre le za nišen in na novo izumljen segment.
Zadeva, po kateri slovijo audiji v zadnjem času, so luči. In pri tem so res impresivne. Sploh tretja zavorna, ki se razteza čez skoraj vso širino vrat, spredaj pa jasno svoje delo opravljajo za vse dražje audije standardne 'ledice', ki tukaj tvorijo še posebej dolgo črto. Seveda tudi ostalih domislic in tehničnih poslastic kar ne zmanjka. Dodatke za varnost kot so aktivni tempomat, infrardeča kamera in podobni smo obdelali posebej v treningu varne vožnje, zato bi raje izpostavil prekrasen masiven les na armaturni plošči in izredno prijetno ambientalno osvetlitev kabine, ki zaživi ponoči in ustvarja zelo intimno vzdušje. Tudi jakost te svetlobe si lahko nastavite po svojih željah, tako kot še marsikaj v zelo bogatem sistemu. Marsikdo se zato kar zgrozi, ker avtomobil za 84 tisoč evrov nima električnega pomika sedeža ali vzvratnega ogledala, ki se samodejno zatemni, ampak vse to je še na spisku dodatne opreme. Večja neumnost je, da Audi ponuja kar dve reži za SD-kartice in nobenega USB-vhoda. Ne vem, kdo odloča o tem, ampak je očitno izoliran od celotnega sveta.
Zato pa gre vsa hvala spet tehnikom, ki so sestavili odlično kombinacijo pogonskega sklopa. Trilitrski dizelski motor s 180 kilovati je kot ulit v tem audiju, ker je lahko lepo umirjen in tih, lahko pa zelo konkreten, ko to voznik želi. Hitro nabira hitrost in je zmerno žejen. Poraba na testu je povprečno znašala od 7 do 9 litrov, tako da se na dolge ture lahko podate zelo udobno, hitro in razmeroma poceni.
Jasno je, da je kupcem audija A7 A6 preveč navaden, družinski, in A8 preveč klasičen, direktorski. In kot se je že izkazalo pri Mercedesu z zelo uspešnim CLS-om, obstaja trg za takšne avtomobile. Še bolj zanimivo pa se mi zdi tole spoznanje; vedno smo govorili, da je audi preveč racionalen in dolgočasen. Za A7 ne morem reči nič od tega. Je premalo uporaben in predrag in ravno zato čudovit. Tradicija takšnih položnih zadkov je očitno šele zdaj moderna, 40 let nazaj pa je bila preveč napredna
tehnični podatki | audi A7 sportback 3,0 TDI quattro |
vrsta motorja | turbodizelski, šestvaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 2967 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 180 (245) pri 4000-4500 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 500 pri 1400-3250 |
menjalnik | robotizirani, sedemstopenjski |
pogon | na vsa kolesa |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4969 x 1911 x 1420 |
medosna razdalja v mm | 2914 |
prtljažnik v litrih | 535 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1860 (460) |
največja hitrost v km/h | 250 |
pospešek 0-100 km/h v s | 6,5 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 7,2/5,3/6 |
poraba na testu v l/100 km | 7,8 |
cena osnovnega vozila v EUR | 55.100 |
cena testnega vozila v EUR | 61.020 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 84.136 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!