Kdo mu lahko vzame veselje
Nissan juke 1.6 DIG-T CVT-M 4WD tekna
Izberete lahko le kovinsko barvo in še usnje na ogrevanih sedežih. In to je to. Za dobrih 24 tisoč evrov. Ravno zato bo takšnih zelo malo, saj osnovni juke stane 15 tisoč evrov, kar je tudi glavna motivacija pri večini kupcev, ta pa je dejansko nekaj posebnega. Kot sem že rekel, to je eden najbolj predrzno oblikovanih avtomobilov na cestah in zato nam je všeč. Nihče ga ne zamenja in tudi če je komu grd, si ga bo zelo dobro zapomnil.
Pogon all-mode 4x4 pa mu doda še tisti ščepec pikantnosti, ki ga je potreboval. S sistemom vektoriranja navora, ki z zaviranjem posameznega kolesa skrbi, da se kakšno od njih ne bi vrtelo v prazno, pomaga, da se čez ovinke pelje lepše in še bolj zabavno. Hitro se ga da pripraviti do bočnega drsenja in hitro se da spreminjati smer, ker je medosna razdalja kratka, vendar ravno zaradi tega juke lahko hitro oddrsi tudi po svoje, tako da je potrebno dosti delati z volanom. Ker ponuja toliko veselja, bi si veliko raje zaželel ročni menjalnik, vendar je tudi tale zelo zanimiv, ker je dolga ročica nameščena blizu volana in lahko hitro prestavljate kar sami. Stopnje so sicer umetno ustvarjene, vendar imate občutek kot pri klasičnem menjalniku, prestavlja pa izredno hitro. Hitreje, kot bi zmogli sami.
Od juka s sprednjim pogonom (podroben test si lahko ogledate na tej povezavi) gre 15 kilometrov na uro manj, torej največ 200 km/h, do 100 pa pospeši v osmih sekundah. Za 140 kilovatov, to je 190 'konjev', še kar v redu, je pa poraba precej velika. Tovarna sicer pravi, da povprečno porabi 7,6 litra, v resnici pa se bo sprijaznil s kakšnimi desetimi. Če boste od juka želeli največ, pa tudi štirinajstimi.
Podvozje je dovolj čvrsto, da se presenetljivo dobro pelje čez ovinke, tako da vam s tem avtomobilom veselja nihče ne bo mogel vzeti. No, razen policaji.
tehnični podatki | nissan juke 1,6 DIG-T CVT-M 4WD tekna |
vrsta motorja | turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1618 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 140 (190) pri 5600 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 240 pri 2000-5200 |
menjalnik | samodejni, brezstopenjski CVT |
pogon | na vsa štiri kolesa |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4135 x 1765 x 1565 |
medosna razdalja v mm | 2530 |
prtljažnik v litrih | 207 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1425 (435) |
največja hitrost v km/h | 200 |
pospešek 0-100 km/h v s | 8,4 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 10,2/6/7,6 |
poraba na testu v l/100 km | 10,6 |
cena osnovnega vozila v EUR | 14.990 |
cena testnega vozila v EUR | 24.240 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 24.240 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!