Renault je novi clio pri nas začel uradno prodajati že jeseni lansko leto, to poletje pa smo vzeli na test oranžnega z opremo intens in športnimi dodatki R.S. line, takisto s turbomotorjem.
Doslej smo na testu že imeli clio z zmogljivejšim dizelskim motorjem in opremo edition one, kar lahko pogledat tukaj, tudi najbolje založen primerek initiale Paris z 1,3-litrskim turbobencinskim mlinčkom in sedemstopenjskim robotiziranim menjalnikom, kar lahko vidite tukaj. Za oba smo zapisali, da dobro ležita na cesti in da ju boste radi peljali tudi hitreje, da so materiali v notranjosti precej bolj kakovostni in da je zaradi povečane zvočne zatesnitve izboljšano tudi udobje. Enako velja za tokratni testni primerek, ki ga poganja 1,0-litrski turbobencinski mlinček z močjo 74 kW (100 KM), moč pa se na sprednji kolesi prenaša preko petstopenjskega ročnega menjalnika. Moči je povsem dovolj, zaradi dobro preračunanih prestavnih razmerij tudi 6. prestave ne boste pogrešali, vas bo pa občasno zmotila počasnost multimedijskega sistema. Več o tokratnem zelo vidnem primerku pa izveste kmalu v testu.