Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Peugeot 308

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Pri Peugeotu se dogajajo velike spremembe. Nekatere zelo očitne, druge malo manj. Jasno, da najprej opazimo očitne, kot je nova oblika. Pri novem 308 je zato takoj jasno, da gre za nov model.
Peugeot 308
Foto: Matej Mihinjač
9. 10. 2013 ob 7:22
Komentarjev: 3
video mednarodna premiera - peugeot 308
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Sploh, ker je do naslednika predstavnika v Evropi zelo popularnega segmenta kombilimuzin, ki se je imenoval 308, trajalo tako dolgo. Ampak gremo lepo po vrsti. Najprej je bil 301. Potem 302. 303 so spustili, ker se jim ni izšlo z ostalimi modeli, tako da je bil potem 304. Nato 305, ki ga je imel še moj oče. Pa 309, ki je bil nekakšna eksotika, zasnovana na simci. Potem 306, ki ga ima Gašper v našem uredništvu in je zaljubljen vanj. Nato visoki 307... pa skoraj isti 308. Torej sem upravičeno pričakoval, da bo novi... Ste pomislili na 309? Pa ni. 308 je. Peugeot ne bo več spreminjal imen svojih modelov, zdaj bodo vsi imeli ista kot predhodniki, da kupci ne bodo zmedeni. In tudi s tem spreminja svoje izročilo in vstopa v nove čase.

Vidite, v marsičem se tradicija spreminja. Verjetno je bilo to tudi potrebno, ker so razmere na trgu drugačne, zahteve kupcev spremenjene... Francozi so si dali res veliko dela z novo armaturno ploščo. Moram reči, da je prvi vtis odličen. Materiali so kvalitetni, tam, kjer je potrebno, mehki na otip, vse skupaj pa izgleda zelo pospravljeno in moderno. Majhen volan je meni osebno všeč, čeprav sem slišal tudi veliko kritik nanj, ampak okusi so različni, obstajajo tudi drugi avtomobili. Jaz recimo lepo vidim merilnike pred sabo, če si vse nastavim tako, kot je prav. Je pa tudi tukaj enako kot pri vseh novih avtomobilih, ki imajo gumbe odzivne na dotik – enostavno so prepočasni za moj okus. Hitreje vrtim okrogle gumbe, ampak če je kupcem bolj pomembno, da je vse pospravljeno, je to to. Celo v naši ekipi so takšni, ki ne morejo videti, da en gumb kaže levo, drugi pa desno in za takšne bo tole najboljša rešitev.

Če se malo vrnem k občutkom med vožnjo, kljub trendu rasti vseh avtomobilov v zadnjih letih je novi 308 celo manjši od prejšnjega. Za 2 centimetra je krajši, ker sta krajša previsa čez kolesa spredaj in zadaj, za kar 5 cm pa je nižji. In to je fino, ker je avtomobil na pogled še lepši, hkrati pa seveda tudi bolj vodljiv. Najbolj pa vas bo navdušilo dejstvo, da je avtomobil shujšal. In to konkretno. Sicer pravijo, da tudi do 140 kilogramov, ampak navadno gre to na račun novih motorjev z enako močjo in manjšo prostornino, kar je logično, saj so lažji. Ampak ni samo to. Z novo platformo EMP2 so maso zmanjšali kar za 70 kilogramov in služi še veliko drugim modelom, najbolj pomembno pa je, da se med vožnjo ta lahkotnost lepo čuti.

Sploh bo 308 lahkoten s katerima od motorjev THP, ki sta za moje pojme najboljši izbiri. Cenejši z 92 kW (125 KM) je verjetno idealna izbira pa tudi cena bo na začetku prav spodobna. Stal bo 14.440 evrov, z 9,7-palčnim osrednjim zaslonom in številnimi funkcijami pa 15.240. Seveda bo v ponudbi tudi cenejši z le 1,2-litrskim motorjem in 60 kW (82 KM), ki bo stal 13.390 evrov, osnovni dizel 1,6 HDi s 68 kW (92 KM) pa 14.900 evrov. Čez eno leto bo ponudbo obogatil še čisto novi turbobencinski trivaljnik 1,2 e-THP z 81 in 96 kW (110 in 130 KM), pri dizlih pa 1,6 in 2,0 blueHDi z 88 in 110 kW (120 in 150 KM) ter izpušnimi normami Euro6. Novi 308 ima lahko tudi aktivni tempomat, samodejno parkiranje in opozorilnik na vozila v mrtvem kotu ter samodejno zaviranje v sili. Med redkimi ima celo polne luči tipa LED pri boljših paketih opreme.

Francozi so na predstavitvi rekli, da bo novi peugeot 308 zatresel temelje razreda. Tukaj sem težko pameten, bom raje počakal in videl, lahko pa stresem še nekaj podatkov: da se je zgodba o znamki Peugeot začela že pred 200 leti; da so leta 1889 proizvedli prvi avtomobil; da so konec junija naredili že 60-milijonto enoto in da je serija 300 zdaj stara 80 let! Ne vem, kam letijo ta leta, je pa dejstvo, da se napredek skozi čas še kako pozna.

Še nekatere cene:

peugeot 308 1.2 VTi (60 kW/82 KM) Access - 13.390 EUR
peugeot 308 1.6 THP (92 kW/125 KM) Access - 14.440 EUR
peugeot 308 1.6 THP (92 kW/125 KM) Active - 15.240 EUR
peugeot 308 1.6 THP (115 kW/156 KM) Active - 16.720 EUR
peugeot 308 1.6 THP (115 kW/156 KM) Allure - 18.150 EUR
peugeot 308 1.6 e-HDi (68 kW/92 KM) Stop & Start Access - 14.920 EUR
peugeot 308 1.6 e-HDi (68 kW/92 KM) Stop & Start Active - 15.800 EUR
peugeot 308 1.6 e-HDi (85 kW/115 KM) Stop&Start Active - 17.000 EUR
peugeot 308 1.6 e-HDi (85 kW/115 KM) Stop&Start Allure - 18.950 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
cmVkcGFuZGEuanBnMTMxNTY1MDM1Mw==.jpg
naur pravi:
pežo 308 je avto prihodnosti. mislim, da audi že nekaj časa ni naredil dobrega avtomobila. luči ima slabe,... pa tudi alu platišča so oblikovana čudno. O drugem pa raje sploh ne začnem! Mislim, da bi mogu audi malo se po korejcih zgledovat in dvignit standard. Do pežoja mu pa itak preveč zmanjka
(pred 1 desetletji )
Ni slike
igor pravi:
uf naur. daj ti meni povej prosim zakaj je to boljše od audija? ker izraz boljši sicer zajema sedaj veliko aspektov. daj mi to malo bolj utemelji. ker to me pa res zanima. zame je ta peugeot iz 20 stoletja. to ni nič. veš kaj je dober avto. vw golf electric.
(pred 1 desetletji )
cmVkcGFuZGEuanBnMTMxNTY1MDM1Mw==.jpg
naur pravi:
končno avto, ki je boljši kot audi. kljub temu, da nima 4x4 pride povsod! Bravo, francozi pa znajo!
(pred 1 desetletji )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 12. 10. 2024
Oktober 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |