Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Toyota auris TS

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Pri treh četrtinah nakupov se za karavana spodnjega srednjega segmenta odločajo flotni kupci, torej podjetja za svoje zaposlene, ali pa izposojevalnice vozil. Ostali kupci nanje pomislite premalokrat.
Toyota auris TS
Foto: Anže Jereb
8. 7. 2013 ob 9:43
Komentarjev: 2
video mednarodna premiera - toyota auris TS
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Pri Volanu zato pogosto svetujemo, da enoprostornik ali manjši SUV morda nista najboljši izbiri, če potrebujete avtomobil z veliko prostora. Pogosto se namreč zatakne pri dolžini prtljažnika, ki je bolj pomembna od višine in zato je takšen karavan lahko boljša alternativa. Kolikokrat pa boste prevažali pralni stroj, da bo višina igrala res pomembno vlogo? Najbrž skoraj nikoli, večkrat pa verjetno kakšne kovčke, otroška kolesa ali vozičke oziroma katerega od športnih rekvizitov zase.

Zato velikokrat predlagamo izbiro karavana kot je auris TS. TS kot Touring Sports in ne več kot toyota sport, kar je oznaka pomenila včasih, ko so jo postavljali na najbolj športne različice. Že ko boste v prtljažnik postavljali večji kovček ali torbo, boste opazili razliko v primerjavi s kakšnim enoprostornikom. Prtljažni prostor je dolg več kot meter, kar je veliko, je pa res, da zaradi konkurence tudi mora biti prostoren in prilagodljiv. Novi golf variant ponuja celo preko 600 prtljažnih litrov, z rekordnim prtljažnikom se hvalijo še pri prihajajoči karavanski hondi civic in potem mora biti vse skupaj zapakirano v prijetno obliko.

Prtljažnik v aurisu touring sports v osnovi ponuja 530 litrov, kar je nekoliko manj od golfovega, a pri Toyoti pravijo, da pri računanju prostornine niso upoštevali volumna odlagališč pod dvojnim dnom, njihov tekmec pa. Zato tudi obljubljajo, da je ob podrtih zadnjih naslonjalih prostornina prtljažnika s 1658 litri največja v segmentu, pri podrtih sedežih pa je ravna površina dolga preko dva metra. Kakorkoli že, prtljažnik ni zanimiv le zaradi volumna in ravnega dna ter odlagališč, temveč tudi zaradi inovativne varnostne mreže, ki jo lahko zapnemo v sidrišča pod stropom ne glede na to, ali so naslonjala sedežev podrta ali ne, in slednja potem preprečuje, da bi tovor poletel naprej. Aja, nakladalna višina je deset centimetrov nižja od tiste v kombilimuzini, da boste predmete lažje položili v zadek avtomobila.

Obenem se karavan pelje praktično identično kombilimuzini in v večini primerov bolje od višjih SUV-jev ali enoprostornikov. Ker smo kombilimuzinskega aurisa v testih že večkrat pohvalili, lahko pohvalim tudi karavana, saj se pelje povsem enako. Občutek na volanu je dober, podvozje udobno, a hkrati dovolj čvrsto, skoraj trideset centimetrov dolžinskega prirastka v primerjavi s kombilimuzino pa se praktično ne čuti. Pravzaprav je edina stvar, ki mi še vedno ni najbolj všeč, le za moj okus preveč navpična armaturna plošča. Sicer pa dobro izgleda avtomobil, se vam ne zdi?

Ponudba motorjev je enaka tisti v kombilimuzini, tudi hibrid je na voljo v takšni različici touring sports, če ste bolj varčni in ekološko naravnani, gre pa dejansko za prvega takšnega karavanskega hibrida na svetu. In zato od njega pričakujejo veliko. Na evropski ravni računajo, da bo poskrbel za skoraj polovico celotne prodaje. Še ena od razlik v primerjavi s kombilimuzino je meter in pol dolga ter skoraj meter široka panoramska streha, če vam je všeč odprt pogled navzgor. TS je od kombilimuzine dražji za 850 EUR, kar pomeni, da najcenejšega iz salona lahko odpeljete za 14.600 EUR, to pa je manj od cene podobno prostornih enoprostornikov pa še lepše se pelje, ker je manj oddaljen od tal. Tudi nasploh je cena precej konkurenčna in ob petletni garanciji avtomobil finančno eden najbolj smotrnih nakupov v segmentu.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
kavkahil pravi:
Mat Watson je bil precej kritičen do občutka na volanu in pa izgleda armaturne plošče. Roko na srce, armaturka res izgleda nekoliko drugače, kot smo vajeni :-) http://www.youtube.com/watch?v=04V9x5iftL4
(pred 1 desetletji )
Ni slike
iskam pravi:
super avto zelel bi se vec podatkov in cen
(pred 1 desetletji )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 9. 12. 2024
December 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |