Pri Volanu zato pogosto svetujemo, da enoprostornik ali manjši SUV morda nista najboljši izbiri, če potrebujete avtomobil z veliko prostora. Pogosto se namreč zatakne pri dolžini prtljažnika, ki je bolj pomembna od višine in zato je takšen karavan lahko boljša alternativa. Kolikokrat pa boste prevažali pralni stroj, da bo višina igrala res pomembno vlogo? Najbrž skoraj nikoli, večkrat pa verjetno kakšne kovčke, otroška kolesa ali vozičke oziroma katerega od športnih rekvizitov zase.
Zato velikokrat predlagamo izbiro karavana kot je auris TS. TS kot Touring Sports in ne več kot toyota sport, kar je oznaka pomenila včasih, ko so jo postavljali na najbolj športne različice. Že ko boste v prtljažnik postavljali večji kovček ali torbo, boste opazili razliko v primerjavi s kakšnim enoprostornikom. Prtljažni prostor je dolg več kot meter, kar je veliko, je pa res, da zaradi konkurence tudi mora biti prostoren in prilagodljiv. Novi golf variant ponuja celo preko 600 prtljažnih litrov, z rekordnim prtljažnikom se hvalijo še pri prihajajoči karavanski hondi civic in potem mora biti vse skupaj zapakirano v prijetno obliko.
Prtljažnik v aurisu touring sports v osnovi ponuja 530 litrov, kar je nekoliko manj od golfovega, a pri Toyoti pravijo, da pri računanju prostornine niso upoštevali volumna odlagališč pod dvojnim dnom, njihov tekmec pa. Zato tudi obljubljajo, da je ob podrtih zadnjih naslonjalih prostornina prtljažnika s 1658 litri največja v segmentu, pri podrtih sedežih pa je ravna površina dolga preko dva metra. Kakorkoli že, prtljažnik ni zanimiv le zaradi volumna in ravnega dna ter odlagališč, temveč tudi zaradi inovativne varnostne mreže, ki jo lahko zapnemo v sidrišča pod stropom ne glede na to, ali so naslonjala sedežev podrta ali ne, in slednja potem preprečuje, da bi tovor poletel naprej. Aja, nakladalna višina je deset centimetrov nižja od tiste v kombilimuzini, da boste predmete lažje položili v zadek avtomobila.
Obenem se karavan pelje praktično identično kombilimuzini in v večini primerov bolje od višjih SUV-jev ali enoprostornikov. Ker smo kombilimuzinskega aurisa v testih že večkrat pohvalili, lahko pohvalim tudi karavana, saj se pelje povsem enako. Občutek na volanu je dober, podvozje udobno, a hkrati dovolj čvrsto, skoraj trideset centimetrov dolžinskega prirastka v primerjavi s kombilimuzino pa se praktično ne čuti. Pravzaprav je edina stvar, ki mi še vedno ni najbolj všeč, le za moj okus preveč navpična armaturna plošča. Sicer pa dobro izgleda avtomobil, se vam ne zdi?
Ponudba motorjev je enaka tisti v kombilimuzini, tudi hibrid je na voljo v takšni različici touring sports, če ste bolj varčni in ekološko naravnani, gre pa dejansko za prvega takšnega karavanskega hibrida na svetu. In zato od njega pričakujejo veliko. Na evropski ravni računajo, da bo poskrbel za skoraj polovico celotne prodaje. Še ena od razlik v primerjavi s kombilimuzino je meter in pol dolga ter skoraj meter široka panoramska streha, če vam je všeč odprt pogled navzgor. TS je od kombilimuzine dražji za 850 EUR, kar pomeni, da najcenejšega iz salona lahko odpeljete za 14.600 EUR, to pa je manj od cene podobno prostornih enoprostornikov pa še lepše se pelje, ker je manj oddaljen od tal. Tudi nasploh je cena precej konkurenčna in ob petletni garanciji avtomobil finančno eden najbolj smotrnih nakupov v segmentu.