Opel astra
Mednarodna premiera
Astra J, kot ji rečejo v tovarni, je sedaj v celoti tudi malo prenovljena. Izgleda bolj športno, dobila pa je motorje, ki dopolnjujejo zgornji del ponudbe. Če bo imela novi biturbodizelski agregat s kar 143 kW (195 KM) in 400 Nm, jo boste spoznali po pobarvani letvici na maski in dvojnem izpuhu. Pravijo, da je s tem motorjem astra brez konkurence v svojem segmentu. Doseže največjo hitrost 226 km/h, za pospešek do 100 km/h potrebuje 8,4 sekunde, povprečna tovarniško obljubljena poraba pa naj bi bila 5,1 litra na 100 km. Enak motor poganja tudi insignio, vendar so morali pri astri, ki ima pod pokrovom motorja manj prostora, oba hladilnika polnilnega zraka združiti v eno ohišje. Tudi tukaj ima dve zaporedni turbini, ki zagotavljata ogromno navora; 80 odstotkov ga je na voljo že pri 1.250 vrtljajih. Ta motor bo na voljo v vseh različicah od začetka leta 2013 za doplačilo 2.500 EUR v primerjavi s šibkejšim dvolitrskim motorjem, razen v čisto novi limuzini.
Ker štirivratna astra s 460-litrskim prtljažnikom izgleda kot kakšna pomanjšana insignia, od katere v resnici sploh ni toliko manjša (skupna dolžina 4,66 metra, krajša je za dobrih 20 cm, bo pa seveda precej cenejša), si pri Oplu obetajo uspeh tudi na trgih, kjer takšne limuzine niso tako uspešne. Predvsem pri tem računajo na Rusijo, več pa naj bi jih prodali tudi na zahodnih trgih. Od petvratne bo pri nas samo za 500 evrov dražja, karavan pa 850, kar verjetno zanima še več Slovencev (38% TD v SLO). Pa tudi to, da se prodaja prenovljenih aster začne konec septembra in da se je njen tržni delež v Sloveniji letos celo povečal kljub splošnemu padcu prodaje novih avtomobilov.
Družino prenovljenih aster boste lahko prepoznali tudi po malenkost spremenjeni maski z drugačno letvico in več kroma okoli stekel in odbijačev ter novih varnostnih sistemih kot so opel eye 2, kamera za parkiranje, opozorilnik na vozila v mrtvem kotu in aktivni tempomat z radarjem. Novost je tudi, da ima 1,4-litrski turbobencinski motor sedaj funkcijo 'overboost', ki pri do konca pohojenem pedalu za plin poveča največji navor za 20 Nm, isti motor pa je na nekaterih trgih na voljo še v izvedbi na plin (LPG). Verjetno pa bodo še vedno najbolje prodajani motorji bencinski 1,6 ecotec s 85 kW (115 KM), ki bo v kombinaciji s paketom opreme enjoy v akcijski ponudbi stal zelo ugodnih 14.500 EUR, ter 1,7-litrski CDTI z 81 in 96 kW (110 in 130 KM).
Največji navdušenci pa komaj čakajo na model OPC. To je najhitrejša in najmočnejša astra kadarkoli. Hitrost je omejena na 250 km/h, do 100 pospeši v 6 sekundah, vse to pa doseže z dvolitrskim turbomotorjem, ki ima kar 140 'konjev' na liter. Ali 200 Nm na liter. Največja moč znaša 206 kW (280 KM), navor pa 400 Nm. Res hudo in ko ga pohodiš do konca, slišiš samo pihanje iz izpuha, toliko prepiha nastane. Ima tudi posebne dirkaške ampak udobne sedeže, volan pa je 10 mm manjši. Še cena? Kar ugodna, 31.545 evrov stane tale raketa.
In ker Opel ne more spati pri miru, pride še čisto nova generacija motorjev že naslednje leto; recimo nova 1,6-litrska turbobencinar in turbodizel. Ali pa trivaljni bencinarji. Ja, še bo pestro.
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 |
07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!