Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Peugeot 3008 in 5008

Domača premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Peugeotovi inženirji so pri oblikovanju prenovljenih modelov 3008 in 5008 'pojamrali', da so bile spremembe zelo zahtevne, ker sta bila oba modela že prej tako lepa, drzna in elegantna. Ampak jim je očitno uspelo, ker oba sedaj izgledata še bolje.
Peugeot 3008 in 5008
Foto: Anže Jereb
21. 1. 2021 ob 7:00
Komentarjev: 0

Po štirih letih torej na ceste prihajata prenovljena Peugeotova križanca, oba še malce bolj oblikovno drzna in prepoznavna, hkrati pa še z nekaj dodatki pri varnosti in na ostalih področjih. Prepoznali ju boste hitro, ker sedaj sprednja maska nima več okvira in se razpotegnjeno konča povsem pod lučmi, ki so tudi nove. Poleg spremenjene oblike je celo bolj pomembno, da sedaj pri vseh paketih serijsko svetijo v led tehnologiji. Nove so kajpak tudi zadnje luči, prav tako led, pa platišča in tudi poseben vizualni paket 'Black pack', ki za 350 evrov veliko zunanjih elementov obda s črnino in potem avtomobil še bolj pride do izraza. No, le v primeru, da je barva karoserije svetla in bo kontrast večji. Znotraj je sprememb manj, med najbolj opaznimi je sredinski zaslon, ki nima več osem palcev temveč deset. In malce bolj odziven in hitrejši je.

Večji 5008 ima veliko spremembo, in sicer 7 sedežev, ki so bili prej na voljo doplačilno, sedaj pa so serijski in ga brez njih sploh ne morete več izbrati. Brez panike, če vam je model všeč zaradi prostornega prtljažnika, zadnjih dveh sedežev pa ne potrebujete, ju lahko zložite ali pa celo odstranite iz vozila. In še vedno boste v drugi vrsti lahko na tri ločene sedeže namestili tri otroške sedeže. Bojda so kupci večjega 5008 mlajši od tistih pri 3008, večinoma gre za družine, ki res potrebujejo veliko prostora.

Nekaj dodatnega poudarka so namenili še varnosti, paket 'pomoč vozniku PLUS' je sedaj serijski in ima dodatno funkcijo, saj se v kombinaciji s samodejnim menjalnikom EAT8 avtomobil zmore sam tudi popolnoma ustaviti in spet speljati, ko se gneča pred njim sprosti. Radarski tempomat v kombinaciji s sistemom lane assist pa zmore tudi uspešno ohranjati vozilo na svojem pasu, voznik celo lahko izbira natančen položaj, bodisi naj bo na sredini pasu bodisi bolj ob levi ali pa desni črti. Za doplačilo je na voljo še funkcija night vision, kjer infrardeča kamera prepozna pešce in živali kar 200 metrov dlje, kot svetijo luči.

Veliko prevetritev je doživela še ponudba motorjev, predvsem pri 3008, ki je po novem na voljo tudi kot hibrid. Dvema bencinskima in dvema dizelskima različicama, ki obakrat ponujata 96 in 132 kilovatov moči, kar je 130 oziroma 180 ’konjičkov’, se pridružujeta še dve hibridni različici. Pri prvi je pogon speljan le k sprednjima kolesoma, kombinacija 132-kilovatnega bencinskega motorja ter elektromotorja pa skupaj ponudi 165 kilovatov moči, kar je 225 ’konjev’.

Močnejša je štirikolesno gnana različica z dodatnim elektromotorjem, ki poganja zadnjo os, skupna sistemska moč takšne pa je 220 kilovatov, kar je okroglih 300 ’konjev’. V obeh primerih ima baterija 13,2 kilovatne ure, kar je dovolj za skoraj 60 električno prevoženih kilometrov. Zanimivi so tukaj različni programi voženj, ki omogočajo med drugim ohranjevanje napolnjenosti baterije oziroma celo polnjenje med vožnjo, če menite, da boste elektriko bolj potrebovali v nadaljevanju svoje poti, ko boste denimo prispeli v strogi mestni center.

Priložen polnilni kabel omogoča polnjenje z do 1,8 kilovata, torej na navadni vtičnici, doplačilno pa je na voljo močnejši za polnjenje z do 3,6 kilovata, takšen je tudi serijsko vgrajeni polnilnik. Pri Peugeotu priporočajo doplačilo za 7,2-kilovatni polnilnik, s pomočjo katerega je potem baterija polna v dveh in ne štirih oziroma celo sedmih urah. Ga priporočamo tudi mi. Ko boste gledali cenik hibridnih različic, upoštevajte, da vam Peugeot zraven podari še hišno polnilno postajo v vrednosti evrskega tisočaka. Pa nasploh je fino, da tudi pri hibridnih različicah lahko izbirate med različnimi paketi opreme.

Nekatere cene:


peugeot 3008 1.2 puretech 130 SST active – 24.220 EUR
peugeot 3008 1.6 THP 180 EAT8 GT – 35.720 EUR
peugeot 3008 1.5 Blue HDi 130 SST active pack – 26.830 EUR
peugeot 3008 1.5 Blue HDi 130 EAT8 allure – 31.430 EUR
peugeot 3008 HYbrid 1.6 THP 225 allure – 41.190 EUR
peugeot 3008 HYbrid4 1.6 THP 300 GT pack – 52.930 EUR

peugeot 5008 1.2 puretech 130 SST active – 27.600 EUR
peugeot 5008 1.2 puretech 130 EAT8 GT – 36.400 EUR
peugeot 5008 1.5 Blue HDi 130 SST active pack – 30.250 EUR
peugeot 5008 1.5 Blue HDi 130 EAT8 allure – 34.950 EUR
peugeot 5008 2.0 Blue HDi 180 EAT8 allure – 36.570 EUR
peugeot 5008 2.0 Blue HDi 180 EAT8 GT pack – 43.020 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 8. 11. 2024
November 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
04050607080910
11121314151617
18192021222324
25262728293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |