Po štirih letih torej na ceste prihajata prenovljena Peugeotova križanca, oba še malce bolj oblikovno drzna in prepoznavna, hkrati pa še z nekaj dodatki pri varnosti in na ostalih področjih. Prepoznali ju boste hitro, ker sedaj sprednja maska nima več okvira in se razpotegnjeno konča povsem pod lučmi, ki so tudi nove. Poleg spremenjene oblike je celo bolj pomembno, da sedaj pri vseh paketih serijsko svetijo v led tehnologiji. Nove so kajpak tudi zadnje luči, prav tako led, pa platišča in tudi poseben vizualni paket 'Black pack', ki za 350 evrov veliko zunanjih elementov obda s črnino in potem avtomobil še bolj pride do izraza. No, le v primeru, da je barva karoserije svetla in bo kontrast večji. Znotraj je sprememb manj, med najbolj opaznimi je sredinski zaslon, ki nima več osem palcev temveč deset. In malce bolj odziven in hitrejši je.
Večji 5008 ima veliko spremembo, in sicer 7 sedežev, ki so bili prej na voljo doplačilno, sedaj pa so serijski in ga brez njih sploh ne morete več izbrati. Brez panike, če vam je model všeč zaradi prostornega prtljažnika, zadnjih dveh sedežev pa ne potrebujete, ju lahko zložite ali pa celo odstranite iz vozila. In še vedno boste v drugi vrsti lahko na tri ločene sedeže namestili tri otroške sedeže. Bojda so kupci večjega 5008 mlajši od tistih pri 3008, večinoma gre za družine, ki res potrebujejo veliko prostora.
Nekaj dodatnega poudarka so namenili še varnosti, paket 'pomoč vozniku PLUS' je sedaj serijski in ima dodatno funkcijo, saj se v kombinaciji s samodejnim menjalnikom EAT8 avtomobil zmore sam tudi popolnoma ustaviti in spet speljati, ko se gneča pred njim sprosti. Radarski tempomat v kombinaciji s sistemom lane assist pa zmore tudi uspešno ohranjati vozilo na svojem pasu, voznik celo lahko izbira natančen položaj, bodisi naj bo na sredini pasu bodisi bolj ob levi ali pa desni črti. Za doplačilo je na voljo še funkcija night vision, kjer infrardeča kamera prepozna pešce in živali kar 200 metrov dlje, kot svetijo luči.
Veliko prevetritev je doživela še ponudba motorjev, predvsem pri 3008, ki je po novem na voljo tudi kot hibrid. Dvema bencinskima in dvema dizelskima različicama, ki obakrat ponujata 96 in 132 kilovatov moči, kar je 130 oziroma 180 ’konjičkov’, se pridružujeta še dve hibridni različici. Pri prvi je pogon speljan le k sprednjima kolesoma, kombinacija 132-kilovatnega bencinskega motorja ter elektromotorja pa skupaj ponudi 165 kilovatov moči, kar je 225 ’konjev’.
Močnejša je štirikolesno gnana različica z dodatnim elektromotorjem, ki poganja zadnjo os, skupna sistemska moč takšne pa je 220 kilovatov, kar je okroglih 300 ’konjev’. V obeh primerih ima baterija 13,2 kilovatne ure, kar je dovolj za skoraj 60 električno prevoženih kilometrov. Zanimivi so tukaj različni programi voženj, ki omogočajo med drugim ohranjevanje napolnjenosti baterije oziroma celo polnjenje med vožnjo, če menite, da boste elektriko bolj potrebovali v nadaljevanju svoje poti, ko boste denimo prispeli v strogi mestni center.
Priložen polnilni kabel omogoča polnjenje z do 1,8 kilovata, torej na navadni vtičnici, doplačilno pa je na voljo močnejši za polnjenje z do 3,6 kilovata, takšen je tudi serijsko vgrajeni polnilnik. Pri Peugeotu priporočajo doplačilo za 7,2-kilovatni polnilnik, s pomočjo katerega je potem baterija polna v dveh in ne štirih oziroma celo sedmih urah. Ga priporočamo tudi mi. Ko boste gledali cenik hibridnih različic, upoštevajte, da vam Peugeot zraven podari še hišno polnilno postajo v vrednosti evrskega tisočaka. Pa nasploh je fino, da tudi pri hibridnih različicah lahko izbirate med različnimi paketi opreme.
Nekatere cene:
peugeot 3008 1.2 puretech 130 SST active – 24.220 EUR
peugeot 3008 1.6 THP 180 EAT8 GT – 35.720 EUR
peugeot 3008 1.5 Blue HDi 130 SST active pack – 26.830 EUR
peugeot 3008 1.5 Blue HDi 130 EAT8 allure – 31.430 EUR
peugeot 3008 HYbrid 1.6 THP 225 allure – 41.190 EUR
peugeot 3008 HYbrid4 1.6 THP 300 GT pack – 52.930 EUR
peugeot 5008 1.2 puretech 130 SST active – 27.600 EUR
peugeot 5008 1.2 puretech 130 EAT8 GT – 36.400 EUR
peugeot 5008 1.5 Blue HDi 130 SST active pack – 30.250 EUR
peugeot 5008 1.5 Blue HDi 130 EAT8 allure – 34.950 EUR
peugeot 5008 2.0 Blue HDi 180 EAT8 allure – 36.570 EUR
peugeot 5008 2.0 Blue HDi 180 EAT8 GT pack – 43.020 EUR