Mondeo tudi po prenovi pete generacije ostaja privlačen avtomobil, je pa res, da se sama prenova zunanjosti ni preveč dotaknila. Zunaj tako najdemo le novo motorno masko, malenkost spremenjen spodnji del sprednjega odbijača, novi meglenki, zadaj pa še nove luči, kromirano letev, ki jih povezuje, ter nekaj novih barv in litih platišč, velikih od 16 do 19 palcev. Na pogled podobna, če ne celo enaka, ostaja tudi armaturna plošča, kjer lahko najdemo velik 8-palčni zaslon na dotik, podprt z multimedijskim sistemom SYNC tretje generacije. Ta podpira tudi povezavi Apple CarPlay in Android Auto, lastniki hibridne različice pa boste lahko na njem spremljali še, kam se pretaka elektrika. Čeprav Ford mondea po prenovi v osnovi ni opremil z veliko asistenčnimi sistemi, pa so ti na voljo vsaj kot del bogatejših paketov ali dodatne opreme. Med njimi velja omeniti prilagodljiv radarski tempomat, ki v kombinaciji s samodejnim ali robotiziranim menjalnikom deluje do popolne zaustavitve in kasneje omogoča ponovno speljevanje vozila, novost pa predstavlja tudi inteligentni omejevalnik hitrosti.
Več novosti je pod motornim pokrovom, kjer kupci izbirate med skupaj štirimi motornimi različicami. 1,5-litrski turbobencinski motor ecoboost s 121 kilovati (165 KM) ostaja enak, novost pa predstavlja 2,0-litrski turbodizelski ecoblue, ki si ga novinec deli s hišnima modeloma S-max in galaxy. Na voljo je v dveh različicah, in sicer prvi, ki razvije 110 (150 KM), in drugi, ki razvije 140 kilovatov moči (190 KM). Četrto in obenem najčistejšo opcijo predstavlja že znan 2,0-litrski atmosferski bencinar, ki deluje v Atkinsonovem ciklu in pridela 106 kilovatov moči (144 KM), za skupno sistemsko moč 138 kilovatov (187 KM) pa poskrbi še 88-kilovatni (120 KM) elektromotor, ki energijo črpa iz 1,4 kWh litij-ionske baterije, ki se skriva v dnu prtljažnika. Gre za hibrid, ki smo ga v limuzinski različici pred prenovo že preizkusili, kar lahko preberete na tej povezavi, zdaj pa je na voljo tudi pri karavanu.
Kupci lahko izbirate še med kar štirimi vrstami menjalnikov, in sicer klasičnim 6-stopenjskim ročnim, 6-stopenjskim robotiziranim, novim 8-stopenjskim samodejnim, medtem ko je hibrid že serijsko povezan z neskončnostopenjskim e-CVT. Če boste želeli, da bo vaš mondeo gnan še na vsa štiri kolesa, boste morali izbrati najmočnejši dizelski motor in k tej ceni dodati še slabe tri tisočake.
Da bo izbira težja, so tu še tri karoserijske izvedenke (štirivratna ter petvratna limuzina in karavan) ter štirje paketi opreme. Trend, titanium in vignale so že stari znanci, športni ST-line pa je pri mondeu na voljo prvič. Za osnovni štirivratni model boste odšteli najmanj 22.390 evrov (mondeo 1.5 ecoboost trend, 6-st. roč.), za petvratni pripravite dodatnih 550, za karavanski pa še dodatnih 550 evrov. Gre za cene po rednem ceniku, na katere zastopnik znamke ponuja 2.000 evrov popusta, predstavitev pa zaključuje z mislijo, da bo karavanski hibrid (za najmanj 29.120 evrov z opremo titanium) prepričal kar polovico vseh kupcev prenovljenega modela.