Novinec bo njihov četrti malce bolj terensko naravnan model, obenem pa tudi eden najbolj zaželenih avtomobilov letošnjega leta in konkurente ter kupce bo napadel kar takoj. S skupno dolžino 4 metre ter 23 centimetrov je dimenzijsko zelo primerljiv s hišnim golfom, vseeno pa nastopa v razredu nižje, tam, kjer je prisoten polo. Prav zaradi izdatnih mer novi T-roc tako ni ravno tipičen predstavnik razreda, saj od povprečja precej odstopa. Še najbližje je največjim, kot so jeep renegade, fiat 500 X ter opel mokka X. Glede na mere in cenovno umestitev bo nenazadnje še hud trn v peti hišnemu audiju Q2. Poleg oblike, ki je precej zanimiva in kjer prevladujejo predvsem ostre horizontalne linije, novinec veliko stavi še na barvno personalizacijo, da bi se s tem čim bolj približal mladim, ki jih nagovarja v prvem planu. Tako je skupaj na voljo kar 15 barv karoserije, te pa je možno kombinirati še z različnimi barvami strehe, kar nato nanese na 24 barvnih kombinacij. Ob tem si lahko kupci omislite še različne barve litih platišč, ki sicer merijo od najmanj 16 do največ 19 palcev. Celo zavorne čeljusti si lahko omislite v kričeči rdeči barvi, žarometa, ki ju obdaja široka motorna maska, pa sta za doplačilo na voljo tudi v polni LED-tehniki. Luči zadaj so takšne že serijsko.
Znotraj je T-roc vseeno malce bolj zadržan, bolj tipičen predstavnik znamke. Nikakor pa ne dolgočasen, ker lahko izstopa že samo zaradi številnih barvnih dodatkov ter oblazinjenj. Ker armaturna plošča spominja tako na polovo kot golfovo, na njej pričakujte tudi velik multimedijski zaslon, opcijsko še digitalne merilnike. Prvi meri najmanj 6,5 palca, lahko izberete tudi 8-palčni, digitalni merilniki pa po diagonali merijo kar 11,7 palca, kar je le malo manj kot 30 centimetrov. Na voljo so s paketom style, kjer stanejo 454 evrov, medtem ko so pri najbogatejšem sport serijski. Da je od povprečnega predstavnika razreda nekoliko večji, predvsem pa širši, se seveda hitro opazi v drugi sedežni vrsti ter pri prtljažnem prostoru. Ta že v osnovni postavitvi sprejme 445 litrov, ob podiranju klopi, deljive v razmerju 60:40, pa jih lahko v trenutku pogoltne tudi do 1.290. Podobno kot ostali hišni modeli je tudi novi T-roc tehnološko precej napreden in opcijsko ponuja prilagodljivi radarski tempomat, samodejno zaviranje v sili, v primeru izbire sedemstopenjskega robotiziranega menjalnika DSG pa je na voljo celo z asistenco za samodejno vožnjo v zastojih.
T-roc je postavljen na modularno matrično platformo MQB, podobno kot za razred večji tiguan, zato pričakujte tudi podobno motorizacijo. Sprva bo na voljo s štirimi za razred kar nadpovprečno zmogljivimi motornimi različicami, in sicer tremi bencinskimi in eno dizelsko. Pri dihanju vsem pomaga turbopolnilnik, govorimo pa o litrskem trivaljniku TSI, ki razvije 85 kilovatov moči (115 KM), 1,5-litrskem štirivaljniku s 110 kilovati (150 KM), ter 2,0-litrskem s 140 kW (190 KM). Prva navor preko šeststopenjskega menjalnika prenašata na sprednji kolesi, dvolitrski pa je na voljo le v kombinaciji s štirikolesnim pogonom 4MOTION ter robotiziranim menjalnikom DSG. Podatek o štirikolesnem pogonu velja tudi za štirivaljno turbodizelsko različico 2.0 TDI, ki tako kot bencinski 1.5 TSI, ki bo pri nas predvidoma kar najbolj priljubljen, razvije 110 kilovatov oziroma 150 'konjičkov'. Povežete ga lahko tako s šeststopenjskim ročnim kot robotiziranim menjalnikom DSG.
Pri Volkswagnu planirajo ponudbo že v kratkem obogatiti še s 110-kilovatnim 1,5-litrskim turbobencinskim štirivaljnikom z možnostjo izklopa valjev, na voljo pa bo z menjalnikom DSG. Ljubitelji ročnih se boste zato bolj razveselili še 85-kilovatne različice 1.6, ter 110-kilovatne 2.0 TDI. Vrh ponudbe bo od meseca marca predstavljala kar 140-kilovatna različica 2.0 TDI 4MOTION DSG. Kljub pogonu, številnim plastičnim zaščitam okrog in okrog ter dvema dodatnima centimetroma talnega odmika v primerjavi z golfom ne pričakujte, da boste T-roc na terenu pogosto srečevali. Bistveno bolje se bo tako počutil ob premagovanju robnikov nekje v središču mestnega vrveža.
Med tremi paketi lahko izbirate, poleg osnovnega sta v ponudbi na voljo še paketa style in sport. Predvsem slednja sta že v osnovi dobro založena, zato pričakujte tudi cene od najmanj 18.646 (T-roc 1.0 TSI, 6-st. roč.) do največ 30.427 evrov (T-roc 2.0 TDI 4MOTION DSG, 7-st. rob), v primeru nakupa dodatne opreme, ki je ni malo, pa najbrž še kakšen tisočak več. A to kupcev vseeno ne bo odvrnilo od nakupa, saj so že v času predprodaje pri nas prodali preko 100 vozil. Letno naj bi bilo teh celo 1.800, kar pomeni, da si bo novi T-roc zagotovil še 15-odstotni tržni delež razreda. Ja, kot kaže ga čaka res svetla prihodnost, pa čeprav zna na ta račun trpeti tudi prodaja pola in golfa. Ker nista križanca!
Cene:
volkswagen T-roc 1.0 TSI, 6-st. roč. (85 kW) – 18.646 EUR
volkswagen T-roc 1.0 TSI style, 6-st. roč. (85 kW) – 20.714 EUR
volkswagen T-roc 1.5 TSI style, 6-st. roč. (110 kW) – 22.050 EUR
volkswagen T-roc 1.5 TSI sport, 6-st. roč. (110 kW) – 24.045 EUR
volkswagen T-roc 2.0 TSI 4MOTION DSG sport, 7-st. rob. (140 kW) – 30.427 EUR
volkswagen T-roc 2.0 TDI 4MOTION, 6-st. roč. (110 kW) – 26.223 EUR
volkswagen T-roc 2.0 TDI 4MOTION, 6-st. roč. (110 kW) – 28.139 EUR
volkswagen T-roc 2.0 TDI 4MOTION DSG, 7-st. rob. (110 kW) – 28.184 EUR
volkswagen T-roc 2.0 TDI 4MOTION DSG, 7-st. rob. (110 kW) – 30.180 EUR