Pravijo, da to štirivratno športno limuzino, ali pa kar gran turismo, kot model imenujejo sami, na trg pošiljajo predvsem zato, da lahko svetu končno pokažejo, kaj zmorejo, in ob tem napovedo še pot znamke v bližnji prihodnosti. Ta nišni model navdih več kot očitno črpa iz koncepta GT, najhujša konkurenta pa vidi v audiju A5 sportback in barvarski štirici gran coupe. Kot vsi ostali modeli, ki tako očitno spominjajo na sam koncept, pa je v primerjavi z njima videti bistveno bolj markantno. Kljub temu boste tudi nepoznavalci v njem prepoznali nekaj značilnih oblikovalskih potez znamke, kot na primer motorno masko v obliki tigrovega nosu, čeprav spredaj zares izstopa le dolg motorni pokrov in masiven odbijač. Ker stinger v dolžino meri kar 4,83 metra, pričakujte tudi do deset centimetrov daljše medosje, kot to meri pri obeh konkurentih. Med seboj se razlikujejo še v strešni liniji, ki se pri Kii kljub klasičnemu limuzinskemu pokrovu prtljažnika proti zadku spušča bistveno bolj položno. Zadaj so zanimive še luči, pri športni različici GT pa tudi štirje kromirani zaključki izpušnih cevi.
Čeprav notranjost ni tako revolucionarna, kot to nakazuje zunanjost, boste kljub temu prijetno presenečeni nad kakovostnimi materiali, pravijo pa, da tudi nad bistveno boljšo zvočno zatesnitvijo, česar v tem trenutku ne moremo potrditi, ker avtomobila še nismo vozili. Navdih za oblikovanje znotraj so iskali v svetu letalstva, zato lahko na armaturni plošči poleg največjega multimedijskega zaslona znamke opazite okrasno letev, ki spominja na obliko kril, na njej pa še prezračevalne reže, oblikovane po vzoru letalskih turbin. Celo stikala in prestavno ročico menjalnika so oblikovali karseda posebno, ni pa vse v videzu, ker stinger ob tem ponuja še presenetljivo veliko prostora. Velik poudarek pa namenjajo tudi varnosti. Nabor vseh varnostnih in asistenčnih sistemov je precej pester, zato posebej poudarjajo le prilagodljiv radarski tempomat, ki lahko vozilo ne le zaustavi, pač pa omogoča tudi ponovno speljevanje. Bistveno boljši je še sistem, ki bdi nad zbranostjo voznika, prvič pa se lahko pohvalijo še s projekcijskim zaslonom in vzvratno kamero, ki lahko sliko na zaslonu prikazuje tudi pri vožnji naprej.
Bodoči kupci boste lahko izbirali med tremi prisilno polnjenimi motornimi različicami. 2,0-litrska bencinska štirivaljna bo ob oznaki T-GDI razvila 188 kilovatov moči (255 KM) ter 353 Nm navora, najmočnejša 3,3-litrska šestvaljna pa kar 272 kilovatov (370 KM) ter 510 Nm navora. Na stari celini bo predvidoma najbolj priljubljena 2,2-litrska turbodizelska CRDi, ki jo poznamo že iz modela sorento. Tudi tu bo razvila 147 kilovatov (200 KM) ter 450 Nm navora, bo pa, tako kot ostali dve, navor na zadnji kolesi prvič prenašala preko novega osemstopenjskega samodejnega menjalnika. Na voljo bo tudi štirikolesni pogon, pri Kii pa v kombinaciji z njim premierno predstavljajo še sistem 'launch control'. Tako bo lahko novinec z najmočnejšim motorjem do stotice pospešil v le dobrih petih sekundah, merilnik pa pokazal končno hitrost, ki bo znašala le malo manj kot 270 kilometrov na uro.
Novinca smo na predstavitvi picanta tokrat spoznali povsem nepričakovano, sama prodaja pa steče meseca oktobra. Pri zastopniku znamke priznavajo, da so ponosni na dejstvo, da bo na voljo tudi pri nas, in da zanj že vlada veliko zanimanje. Seveda se ob tem močno zavedajo, da bo prodaja skromna, ker gre le za nišni model, čeprav naj bi nekaj ljudi že pokazalo zanimanje za sam nakup. O kakšnih prednaročilih za zdaj še ni govora, predvsem, ker do dogovora o cenah še ni prišlo. Pravijo le, da bodo konkurenčne, tako za osnovni paket kot takšen športni GT. Do konca leta želijo prodati nekaj vozil, predvsem pa z njimi povsem spremeniti pogled na znamko.