Tipo ni novo ime, najbrž se vas večina še dobro spomni modela s konca osemdesetih oziroma začetka devetdesetih let, ko je bil na trgu prisoten v prvi generaciji. Od leta 1988 do 1995, torej v sedmih letih, so takrat po svetu prepričali kar dva milijona kupcev in leta 1989 med drugimi osvojili še nagrado za evropski avto leta. Torej tipo ni le pomemben za slovenski trg, pač pa za znamko Fiat na svetovni ravni. Nov model, ki prihaja iz turške tovarne Tofaş, je zato zasnovan izjemno racionalno, pravijo, da z njim stavijo predvsem na prostornost in uporabnost, vse skupaj pa nadgrajujejo z značajem znamke.
Naslednik modela bravo, torej novi tipo, se odvisno od karoserijske različice mersko precej razlikuje. Medosna razdalja res meri 2,64 metra in ta podatek velja za vse tri, vendar je s 4,37 metra dolžine, 1,79 širine in 1,49 višine nova, petvratna kombilimuzinska različica najmanjša med njimi. Potem imamo tu že poznan, šest centimetrov daljši tipo sedan, in še dodatnih štirinajst tipo SW, oziroma station wagon, kot mu pravijo sami. 4,57 metra meri ter dodatna dva cm v višino zaradi dodatnih strešnih nosilcev. A kljub temu odličen količnik zračnega upora Cd 0.29 ostaja skupen vsem.
Ker se prve razlike zunaj začno šele pri B-stebričku, tudi v notranjosti napram limuzinski različici ne pričakujte preveč razlik. Dejansko je še največja novost ta, da se pri najbogatejšem paketu opreme lounge nekoliko razlikuje sredinski del armaturne plošče, ker se tam nahaja nov 7-palčni HD-zaslon z multimedijskim sistemom Uconnect. Prisotna je tudi kamera za vzvratno vožnjo in 3D-navigacijski sistem priznanega proizvajalca TomTom. Je pa tipo, ne glede na izbrano karoserijsko različico, predvsem preprost in prostorsko razkošen. Že potnika spredaj imata prostora in odlagališč v izobilju, zadaj pa ga je naravnost ogromno. Pravijo celo, da največ v razredu, in to tako pri obeh novih kot leto dni stari različici sedan. Tudi prtljažnik ni kar tako, 448 litrov meri pri kombilimuzini, 520 pri limuzini in kar 550 v primeru kombijevske različice SW. Ima pa pri tej še prilagodljivo dno, imenovano magic cargo space, da dopustniška krama ne bo letela sem ter tja.
Tudi pri motorni ponudbi nič novega. Še naprej so na voljo štiri že znane motorne različice, in sicer dve bencinski in dve turbodizelski. 1,4-litrski atmosferski bencinar razvije 70 kilovatov moči (95 KM) in 127 Nm navora, potem pa imamo še turbobencinski motor T-jet, ki ob enaki prostornini razvije 88 kilovatov (120 KM) in 215 Nm navora. Turbodizelski različici se po moči ne razlikujeta od bencinskih bratov, torej imamo tu 1,3-litrski motor multijet II s 70 kilovati (95 KM) in nekaj več navora, 200 Nm, potem pa še močnejši 1,6-litrski multijet II z 88 kilovati moči (120 KM) in 320 Nm navora. Serijsko so vsi spojeni s petstopenjskim oziroma šeststopenjskim ročnim menjalnikom, moč pa se lahko na sprednji kolesi opcijsko pri najzmogljivejšem motorju multijet II prenaša tudi preko šeststopenjskega robotiziranega menjalnika TCT, čeprav po njem ne pričakujejo dosti povpraševanja.
Tipu se na slovenskem trgu poleg osnovnih paketov opreme pop, easy in lounge, v kombinaciji z močnejšima motorjema obeh polov, pridružuje še prav poseben paket city. Pravijo, da bo kupcem cenovno všeč, zato največ povpraševanja pričakujejo prav po njem, obenem pa poudarjajo tudi, da je količinsko omejen, ne pa tudi, o kakšni količini govorimo. Po novem je najcenejši kombilimuzinski tipo s petimi vrati, ki po rednih cenah stane od 13.900 do 20.790 evrov, medtem ko sta tipo sedan in tipo station wagon dražja za okroglih tisoč evrov. Ob teh cenah lahko pričakujete še 1.500 evrov popusta na redne pakete pop, easy in lounge ter kar 3.500 na že tako eno najcenejših različic 1.4 16v z osnovnim paketom pop. To pomeni, da najcenejši tipo stane manj kot 11.000 evrov, za piko na i pa so se pri zastopniku znamke pohvalili še z najnižjimi stroški lastništva v razredu. Kot kaže, bodo tudi tako privabljali kupce, ki jih bo po njihovih besedah kar nekaj, pričakujejo jih 800 letno. Največji kos pogače si bosta razdelila novinca, klasična kombilimuzina in kombijevski SW.