Kot kaže, so pri Citroënu z obliko zadeli že v prvem poizkusu, ker prenova ne prinaša nič posebnega. Nekoliko so spremenili le motorno masko, meglenkama namenili kromirano obrobo, nova so še platišča iz lahke litine in luči s tako imenovanim 3D-učinkom na zadku vozila. Na izbiro so še tri nove barve karoserije, dve vidite na fotografijah, opcijsko pa lahko posežete tudi po dvobarvni v kombinaciji s črno streho.
Tudi v notranjosti lahko izbirate med novimi kombinacijami oblazinjenja, novost pa predstavlja še 3D-navigacijski sistem TomTom v kombinaciji z novim, hitreje odzivnim 7-palčnim osrednjim zaslonom. Po novem je povezljiv še s sistemoma Apple CarPlay in MirrorLink, konec leta pa pričakujemo še povezljivost s sistemom Android Auto. Tu so še prostoročno pomična prtljažna vrata in pomembneje, številni novi varnostni in asistenčni sistemi, s katerimi se picassoja prebijata v ospredje razreda. Med novostmi najdemo prilagodljivi radarski tempomat z možnostjo popolne zaustavitve vozila, sistem aktivnega zaviranja v sili active safety brake pa sistem za prepoznavo prometnih znakov, opozorilo pred nenamerno menjavo voznega pasu, za premor med vožnjo, za vozilo v mrtvem kotu in zbranost voznika.
Prenova tudi motorni ponudbi prinaša le malo novosti. To predstavlja le 1,2-litrski trivaljni turbobencinski motor puretech 130, ki razvije 96 kilovatov moči in 230 Nm navora. Povezan je lahko tako s šeststopenjskim ročnim, kot tudi s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom EAT6. Ker po novi motorni različici ne pričakujejo kaj dosti povpraševanja, le od 10 do 20 odstotkov, lahko še naprej izbirate med 1,6-litrskima štirivaljnima turbodizelskima BlueHDi 100 in BlueHDi 120, kot tudi 2,0-litrsko štirivaljno z oznako BlueHDi 150.
Pri manjšem C4 picasso in prostornejšem grand C4 picasso lahko po novem izbirate le še med tremi paketi opreme. Tem so skladno s poimenovanjem ostalih modelov poenotili imena in po novem slišijo na oznake live, feel in shine. Medtem ko boste za manjšega predstavnika družine picasso odšteli najmanj 21.870 (C4 picasso 1.2 puretech 130 live) in največ 32.250 evrov (C4 picasso 2.0 BlueHDi EAT6 shine), za grand C4 picasso pripravite od 22.770 (grand C4 picasso 1.2 puretech 130 live) do 33.150 evrov (grand C4 picasso 2.0 BlueHDi EAT6 shine), torej slab tisočak več.
To pomeni, da so se cene, odvisno od paketa opreme, v povprečju povzpele od 250 do 350 evrov, a ob tem prinašajo nekoliko več opreme. Serijsko sta oba opremljena s petimi sedeži, grand C4 picasso pa lahko za dodatnih 600 evrov postane tudi sedemsedežnik. Kljub padcu prodaje v razredu M1 MPV, kamor sodita, so pri nas od prihoda na trg leta 2013 s 1.500 prodanimi to le povečali, s prenovo pa želijo trend nadaljevati, oziroma v najslabšem primeru obdržati na ravni 15-odstotnega tržnega deleža. Pričakujejo, da bodo letos prodali približno 600 vozil, od tega 60 prenovljenih. Razmerje med prodajo C4 picassoja in grand C4 picassoja je v zadnjih letih znašalo 50 proti 50, po prenovi pa naj bi bil prostornejši tisti, ki bo zaradi prihoda novega modela spacetourer potegnil krajšo.