Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Toyota RAV4

Domača premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Križanci so že nekaj let na pohodu in njihova vloga je v avtomobilskem svetu vedno bolj pomembna. Toyota si je pred dvajsetimi leti razred dejansko izmislila, zdaj pa predstavlja že četrto generacijo modela RAV4.
Toyota RAV4
Foto: Anže Jereb
24. 2. 2016 ob 15:00
Komentarjev: 0

Za začetek malo številk, da boste lažje razumeli pomembnost segmenta: leta 1994 je na ceste zapeljal prvi RAV4, takrat z le tremi vrati in manjšo dolžino od današnjega yarisa. Bil je precej zanimiv in v prvem letu so jih po svetu prodali 50.000. Precej, ne? No, leta 2013 številka ni bila tolikšna, ampak kar desetkrat večja. Pol milijona 'ravštiric', torej. Na ceste so v dvajsetih letih postavili že 6 milijonov teh vozil, v Sloveniji od leta 2007 kar 1.800, lani denimo 150. Letos pričakujejo, da bo številka preko 200, saj ob prenovi RAV4 prvič prihaja še v hibridni različici.
 

Več o avtomobilu si preberite tule, smo ga pred kratkim že spoznali na španskih cestah. Tokrat dodajamo predvsem podatke, ki se navezujejo na naš trg. Denimo, da RAV4 z dizelskim motorjem v nosu odslej ponuja le sprednji pogon, štirikolesno gnane izvedenke ni več. A na to ne gledajo kot na slabost, saj je pogon 4x4 na voljo ob bencinskem motorju, predvsem pa v hibridni različici, na katero veliko stavijo. Računajo, da bo po njej posegla več kot polovica vseh kupcev in zaenkrat ima Toyota bojda celo nekaj manjših težav pri hitri dobavi teh izvedenk, saj je povpraševanje tako veliko.

Dvolitrski turbodizelski motor ob sprednjem pogonu ponuja 105 kW moči in je tudi najcenejši, dobite ga že za 24.350 EUR. Bencinski motor ponuja 112 kW moči in z opremo active ter štirikolesnim pogonom stane vsaj 25.800 EUR, hibrid pa dobite za nekaj evrov manj od tridesetih tisočakov. Skupna moč znaša 145 kW, baterija ima kapaciteto 1,6 kilovatne ure in se nikoli ne more povsem izprazniti, saj bi to pomenilo, da štirikolesno gnane izvedenke, pri katerih zadnjo os poganja le elektromotor, kar naenkrat ne bi več ponujale pogona 4x4. Nekaj moči bencinskega motorja je namreč vedno namenjene še baterijam.

Hibrid je že v osnovi na voljo z zelo bogatim paketom opreme limited, ki ponuja vso varnostno opremo, bi-led luči, dvojno klimatsko napravo in še veliko drugega, zato je cena dejansko ugodna. In če nameravati vleči težke prikolice, štirikolesno gnana različica zmore vleči do 1650 kilogramov, dvokolesno gnana pa okoli pol manj. Celoten hibridni sklop z baterijo in elektromotorjem zadaj tehta le okoli 90 kilogramov.

Prenova je poleg drznejše oblike prinesla še doplačilni sistem panoramic view monitor, torej kamere vse naokoli, ki omogočajo pogled na vozilo s ptičje perspektive, avtomobil je bistveno bolje izoliran, dno denimo kar za 55 odstotkov bolje kot prej, notranjost ponuja večji zaslon z diagonalo sedmih palcev in še bi se našlo.

18 let po prvem serijskem hibridnem avtomobilu se Toyota lahko pohvali z osmimi milijoni prodanih primerkov, floto pa skupaj z znamko Lexus sestavlja kar 15 različnih hibridnih modelov. In 60 odstotkov vseh prodanih hibridov na svetu nosi značko Toyote oziroma Lexusa. Če vas tehnologija mika, a ji ne zaupate povsem, mislim, da je 8 milijonov prodanih vozil precej dober dokaz, da očitno deluje.
 

Še cene:

toyota RAV4 2,0 D-4D 4x2 active – 24.350 EUR
toyota RAV4 2,0 4x4 active – 25.800 EUR
toyota RAV4 2,5 4x2 hybrid limited – 29.850 EUR
toyota RAV4 2,5 4x2 hybrid elegant – 30.550 EUR
toyota RAV4 2,5 4x2 hybrid premium – 34.450 EUR
toyota RAV4 2,5 4x4 hybrid limited – 32.350 EUR
toyota RAV4 2,5 4x4 hybrid elegant – 33.050 EUR
toyota RAV4 2,5 4x4 hybrid premium – 36.950 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 12. 2024
December 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |