Križanec HR-V, ki so ga v novi podobi prvič predstavili lansko leto na pariškem salonu, se ponovno podaja na slovenske ceste. Po 10 letih so snovalci mali škatlasti model spremenili v nov, aerodinamičen in sodoben križanec, ki s petimi vrati sodi med največje predstavnike priljubljenega razreda. Nekoliko samosvojo podobo s prepoznavnimi elementi model, ki je s strani neodvisne organizacije Euro NCAP prejel najvišjo oceno, nadaljuje v notranjosti.
Pri Hondi premierno predstavljajo elektronsko ročno zavoro, kar prinaša prostornejšo sredinsko konzolo, ki so jo nekoliko približali k rokam in s tem namignili še na športno naravnanost. 5- oziroma 7-palčni multimedijski zaslon Honda CONNECT z operacijskim sistemom android ice cream sandwich ni nov, se pa v primerjavi s tistim v civicu in modelu CR-V nekoliko razlikuje. Novinec, za katerega pravijo, da je prostornejši od konkurentov tako po prostornini prtljažnika (približno od 400 do 1000 litrov meri) kot notranjosti, pa se lahko pohvali še s klimatsko napravo, občutljivo na dotike in potege, in širokimi režami za prezračevanje na sovoznikovi strani.
Kupcem sta tokrat na voljo tako bencinski kot dizelski motor. 1,5-litrski atmosferski bencinski i-VTEC predstavlja novost, ki v kombinaciji s sistemom VTEC in VTC razvije 96 kilovatov moči (130 KM) in 155 Nm navora. 1,6-litrski prisilno polnjeni dizelski i-DTEC so samo nekoliko spremenili ter s tem zmanjšali hrup in trenje v motorju. 88 kilovatov moči (120 KM) in 300 Nm navora sicer razvije motor, s katerim lahko naročite civica in model CR-V. Ker križanci postajajo predvsem cestno naravnani, in novi HR-V ni nobena izjema, se moč prenaša na sprednji kolesi, štirikolesni pogon pa so poslali v zgodovino. CVT-menjalnik s pretvornikom navora bencinsko različico podraži za 1.500 evrov, motorni različici pa sta serijsko povezani s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in to s posrečeno prestavno ročico. Pri Hondi so se lotili še voznih lastnosti, in sicer s povečano karoserijsko togostjo in spremembami na samem podvozju križanca.
Težko pričakovani HR-V k nam prihaja s tremi paketi opreme: comfort, elegance in executive. Sistema pomoči aktivnega zaviranja v mestu (CTBA) in pomoči pri speljevanju v klancu (HSA) sta serijska, opcijsko pa lahko s paketom elegance in executivekrižanca opremite še s sistemom samodejnega preklopa luči (HSS), opozorilnikoma pred naletom (FCW) in menjavo voznega pasu (LDW) ter inteligentnim omejevalnikom hitrosti (ISL) v kombinaciji s sistemom za prepoznavo prometnih znakov (TSR). 22.990 evrov pripravite za najcenejšo bencinsko različico (1,5 i-VTEC comfort), 25.490 evrov za najcenejšo dizelsko (1,6 i-DTEC comfort). S številnimi sistemi opremljen lahko po ceniku stane preko 30 tisočakov, a so na navedene cene modela, ki lahko pri nas letno prepriča med 150 in 180 kupcev, pripravili še 2.000 evrov popusta.
Cene:
honda HR-V 1.5 i-VTEC comfort (96 kW) – 22.990 EUR
honda HR-V 1.5 i-VTEC elegance (96 kW) – 24.590 EUR
honda HR-V 1.5 i-VTEC executive (96 kW) – 27.990 EUR
honda HR-V 1.5 i-VTEC CVT elegance (96 kW) – 26.090 EUR
honda HR-V 1.5 i-VTEC CVT executive (96 kW) – 29.490 EUR
honda HR-V 1.6 i-DTEC comfort (88 kW) – 25.490 EUR
honda HR-V 1.6 i-DTEC elegance (88 kW) – 27.090 EUR
honda HR-V 1.6 i-DTEC executive (88 kW) – 30.490 EUR