Tako kombilimuzinski, kot karavanski auris TS po prenovi prinašata ostrejše linije, spremenjeno obliko odbijačev in nova žarometa, ki lahko svetita samo s pomočjo LED-tehnike. Modernejša je notranjost, materiali kakovostnejši. To velja tudi za nov 7-palčni multimedijski zaslon, kot tudi za 4,2-palčni TFT barvni zaslon med spremenjenima ohišjema merilnikov. Pri Toyoti so aurisu namenili še izboljšan volanski mehanizem, nove blažilnike in zvočno izolacijo, nižje težišče pa pripomore k izboljšanju voznih lastnosti.
Po podobni recepturi so prenovili avensisa in avensisa TS. Razvit in proizveden na stari celini računa na evropske kupce, največji potencial pa predstavljajo predvsem obstoječi in novi flotni kupci. Nova platišča iz lahke litine, svetlobni podpis v LED-tehniki, kot spremenjen sprednji in zadnji odbijač so stvari, opazne na prvi pogled, a so medtem, podobno kot pri manjšem aurisu, novinca opremili z modernejšo in predvsem kakovostnejšo notranjostjo z možnostjo naročila 8-palčnega multimedijskega zaslona. Na seznam novosti sodi še povečana karoserijska togost, izboljšano vzmetenje in spremenjene nastavitve elektronskega servo ojačevalnika.
1,2-litrski turbobencinski motor s 85 kilovati moči (116 KM) v povezavi s šeststopenjskim ročnim menjalnikom v aurisovi ponudbi predstavlja pravo nasprotje staremu atmosferskemu motorju. 1,6-litrski turbodizelski motor po prenovi v aurisovem repertoarju nadomešča 2,0-litrski D-4D. Prostorninsko manjši motor je povezan s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in razvije 82 kilovatov moči (112 KM). Na voljo je tudi v avensisu, kjer je nov še 2,0-litrski turbodizelski D-4D s 105 kilovati moči (143 KM), nasploh pa so motorji, ki prav vsi po vrsti ustrezajo normativom razreda EURO6, po prenovi okolju prijaznejši.
Novinca sta na voljo s paketi opreme terra, luna, style, sol, sport in executive. Novost predstavljajo asistenčni sistemi safety sense TSS, ki s kamero in laserskim senzorjem prepoznavajo prometne znake, samodejno prilagajajo dolžino svetlobnega snopa, opozarjajo na nenamerno menjavo voznega pasu in nevarnost naleta z možnostjo samodejnega zaviranja. 440 evrov stanejo sistemi pri novem aurisu, pri avensisu pa prihajajo serijsko s paketom luna. Tako auris s ceno od 15.800 (auris 1.33 dual VVT-i terra) do 25.200 (auris hybrid TS 1.8 VVT-i sol) kot tudi avensis, ki je v najcenejši limuzinski različici na voljo za 21.600 (avensis 1.6 valvematic terra) oziroma najdražji karavanski različici TS za 33.100 evrov (avensis TS 2.0 D-4D executive), po prenovi podražitev ne prinašata. Pri Toyoti na navedene cene ponuja od 1.300 do 3.000 evrov popusta in pričakuje prodajo 450 aurisov in 150 avensisov na letni ravni, približno polovico z naprednimi sistemi safety sense.
Po predstavitvi prenovljenih modelov so nas presenetili še s prihodom najzmogljivejše različice lexusa RC. Po poligonu varne vožnje na Vranskem smo se v modelu RC-F, ki ima pod motornim pokrovom nameščen 5,0-litrski osemvaljni motor s 338 kilovati moči (467 KM) in 543 Nm navora, na sovoznikovem sedežu pridružili avtomobilskemu dirkaču in trgovcu Andreju Jerebu. 1.800 kilogramov težak športnik s 4,5 sekundnim pospeškom od 0 do 100 kilometrov na uro in nemški ceni od 74.900 (RC-F) do 88.150 evrov (RC-F carbon) konkurira modelom audi RS5, BMW M4 in mercedes-benz C63 AMG.
Cene:
toyota auris 1.33 dual VVT-i terra (73 kW) – 15.800 EUR
toyota auris 1.2 turbo luna (85 kW) – 17.800 EUR
toyota auris 1.4 D-4D style (66 kW) – 19.400 EUR
toyota auris TS 1.6 D-4D sport (82 kW) – 21.750 EUR
toyota auris hybrid TS 1.8 VVT-i sol (100 kW) – 25.200 EUR
toyota avensis 1.6 valvematic terra (97 kW) – 21.600 EUR
toyota avensis 1.8 valvematic luna (108 kW) – 24.700 EUR
toyota avensis 2.0 D-4D style (105 kW) – 27.400 EUR
toyota avensis TS 1.6 D-4D sol (82 kW) – 30.200 EUR
toyota avensis TS 2.0 D-4D executive (105 kW) – 33.100 EUR