Volkswagen polo
Domača premiera
Že v osnovni opremi so ESP, klimatska naprava in štiri zračne blazine, za različico s tremi vrati pa boste tako morali odšteti najmanj 10.336 evrov. S peto generacijo želijo ponoviti uspeh tretje, ki je bil izjemen. V bistvu je zelo uspešen model polo že ves čas, saj so v skoraj 35 letih prodali preko 10,6 milijona vozil. Krivdo za malce slabši uspeh četrtega pola v zgodovini pripisujejo predvsem neizrazitemu izgledu, zato je Walter de'Silva, šef oblikovanja pri Volkswagnu, sedaj izbral enostavne linije, ki povzemajo novo hišno podobo, obenem pa je novi polo nižji in širši. Daljši je za 54 mm (medosna razdalja za 4 mm), prtljažnik je večji za 10 litrov, še bolj pomembno pa je, da so zmanjšali maso. Sama karoserija je lažja za 7,5, avtomobil pa za 2,5 odstotka v primerjavi s predhodnikom.
Nekaj posebnosti bodo poznavalci opazili tudi na lučeh, ki so različne v odvisnosti od nivoja opreme, med drugim so lahko dnevne luči tudi v meglenkah. Prihodnje leto bo na voljo še več dodatne opreme kot so biksenonski žarometi ali panoramsko strešno okno, že v sredini novembra pripelje različica s tremi vrati, ki je na videz malo bolj športna, prav tako bo bogatejša ponudba motorjev.
Za začetek so na voljo trije bencinski z 1,2 in 1,4 litra delovne prostornine ter močjo od 44 (60) do 63 kW (85 KM), od katerih naj bi bil najbolj prodajan nasploh 1,4-litrski. Poleg tega so v ponudbi še tri variante 1,6-litrskega turbodizelskega agregata z močjo od 55 (75) do 77 kW (105 KM), ki se jim kasneje pridružita še dve izvedbi bluemotion. Prva pripelje že novembra (1,6 TDI BlueMotion Technology s 66 kW/90 KM) in bo s porabo 3,6 litra na 100 km ter izpustom CO2 96 g/km gotovo prepričala vse, ki jim ni mar za okolje, spomladi pa se ji pridruži še 1,2 TDI BlueMotion (55 kW/75 KM), ki bo v ozračje izpustila le še 87 g/km. Menjalniki so v tem trenutku ročni s petimi stopnjami, pri dveh različicah tudi DSG s sedmimi, šeststopenjski ročni pa bo na voljo pri novem 1,2 TSI (77 kW/105 KM).
Avtomobil, ki pri našem uvozniku predstavlja skoraj tretjino prodaje, bo serijsko precej bogato opremljen. Sploh z varnostno opremo, ki, kot zapisano, obsega tudi ESP. Seveda je novi polo dosegel odličen rezultat na preizkusnih trkih EuroNCAP in dobil vseh pet zvezdic. Poleg omenjenega bo v serijski opremi tudi polsamodejna klimatska naprava 'climatic', radio s predvajalnikom CD/MP3, električni pomik sprednjih stekel in osrednje zaklepanje. Poleg paketa 'trendline' sta na voljo še 'comfortline' in 'highline', najbolj zanimiv za naše kupce pa bo po predvidevanjih 1,4 comfortline s ceno dobrih 12 tisoč evrov. Vse to naj bi volkswagna polo spet izstrelilo med najbolje prodajane v segmentu in vrnilo tja, kjer so že nekoč bili s priljubljeno tretjo generacijo, ki jo še danes zelo pogosto videvamo na domačih cestah.
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!