volvo C40 recharge Vstopni XC40 in C40 recharge bo še vedno poganjal en elektromotor na zadnji premi, slednjemu pa so za 3 odstotke povečali moč, iz 170 kW (131 KM) na 175 kW (238 KM), zaradi posodobljene tehnologije vzdrževanja baterije med polnjenjem in vožnjo pa lahko vstopni XC40 recharge zdaj po WLTP prevozi 460 kilometrov, prej 425, C40 recharge pa 476 kilometrov, prej 438. Baterija ostaja enaka, torej 69 kWh bruto, za vožnjo na voljo 66 kWh elektrike, preko enosmernega toka pa se lahko polni z največ 130 kW moči.
Modela XC40 recharge in C40 recharge bosta še vedno na voljo tudi z večjo baterijo, ki bo po novem pogoltnila 82 kWh elektrike, pri čemer bo za vožnjo na voljo 79 kWh elektrike, prej 75 kWh. Takšna primerka bosta lahko prevozila do 515 oziroma 533 kilometrov po WLTP, baterija pa se bo poslej polnila z močjo 200 kW, poprej 'samo' 150 kW. Štirikolesni različici ostajata v ponudbi, le da zdaj ne bosta več na voljo po en elektromotor na vsaki premi z močjo 150 kW (204 KM), temveč so na zadnjo premo postavili zmogljivejši hišni elektromotor z močjo 183 kW (249 KM) in na sprednjo elektromotor z močjo 117 kW (159 KM). Skupno je ponovno na voljo sistemskih 300 kW (408 KM) moči, posodobljene izdaje avtomobilov pa pričakujemo v drugi polovici leta.