Acsivsesphere concept je zadnji v seriji konceptov 'Sphere', tokratni pa napoveduje prihod dinamično oblikovanega SUVja z nizko streho, kar bi se naj zgodilo leta 2027. Po napovedih naj bi šlo celo za neposrednega konkurenta land roverju defender in mercedes-benzu razreda G, kar namiguje tudi na vrhunske terenske sposobnosti. Po drugi strani pa bi tako drugače oblikovan resen terenec bil vsekakor zaželen pri nekaterih kupcih, ki jim robustne linije hribolazcev niso najbolj všeč.
V osnovi je 4,98 metra dolg koncept precej blizu tal, na terenske ambicije pa namigujejo samo zaščitne plastike in terenske pnevmatike. Po drugi strani pa se lahko ob dotiku gumba koncept za dodatnih 8 centimetrov bolj oddalji od tal, pri čemer se vstopni in izstopni kot povečata na 18,9 in 28,1 stopinje. V tem primeru se pojavijo še dodatne zaščite, ki jih pomaga namestiti elektrika, tega pa pri proizvodnem modelu seveda ne pričakujemo. Bolj verjetno je osvetljevanje s pomočjo ekstremno majhnih led diod, ki ponuja dva svetlobna podpisa dnevnega osvetljevanja.
Zelo zanimiv je še zadek, ki se lahko spremeni v prostorno tovorno površino, za kar se spet lahko zahvalimo elektriki. Zadnje steklo se namreč pomakne nad streho, prtljažna vrata pa se pomaknejo navzdol. Za zadnjimi sedeži se dvigne steklo, ki ločuje potnike od tovornega dela, za še več prostora pa so na voljo še strešni nosilci.
Koncept activesphere je izdelan na osnovi platform PPE za električne avtomobile, zato sta na sprednji in zadnji premi nameščena po en elektromotor, skupno pa ponudita do 325 kW (442 KM) sistemske moči in 720 Nm navora. Tudi zato se lahko activesphere do 100 km/h požene v 4,9 sekunde. Poleg tega je omogočeno hitro polnjenje preko enosmernega toka z močjo do 270 kW, za kar se lahko zahvalimo tudi 800-voltni električni napeljavi, baterijski sklop pa pogoltne okoli 100 kWh elektrike, kar je dovolj za približno 600 prevoženih kilometrov.
Baterija se lahko napolni od 5 do 80 odstotkov v manj kot 25 minutah, že 10 minutno polnjenje pa lahko omogoči vožnjo za nadaljnjih več kot 300 kilometrov. Sam baterijski sklop je nameščen v trebuh platforme, zaradi česar so tla v kabini ravna, takisto pa je v notranjosti veliko prostora. Seveda pretirano velikih sedežev v proizvodnem modelu na žalost ne bomo dobili, takisto ne prevelikih steklenih površin. Activesphere je napreden tudi zaradi odsotnosti gumbov in fizičnih zaslonov, podatki pa so prikazani v kabini preko navidezne resničnosti in kot hologrami. Potniki pa lahko upravljajo s prikazanimi podatki kar preko projekcije same, saj imajo na glavi slušalke za prikaz navidezne resničnosti.
Prednost takšnega sistema je, vsaj tako pravijo inženirji pri Audiju, da se tehnologija lahko fizično loči od avtomobila samega, kar pomeni, da bi lahko kupci čez nekaj let, ko bi jim postala tehnologija dolgočasna ali zastarana, kupili nove slušalke, spremembe pa bi se pojavile takoj, brez odstranjevanja fizičnih zaslonov in gumbov. Takšnih tehnologij v avtomobilih ne bomo videli še vsaj nekaj let, pri Audiju pa verjamejo, da bo to zelo pogosto takrat, ko bodo avtomobili na cestah že dosegli 4. nivo samodejne vožnje. Med slednjo se volan koncepta activesphere tudi pospravi v armaturno ploščo.