Pri Chevroletu so nam desetletja ponujali razburljive bencinske pospeške, v novem letu pa so poskrbeli tudi za elektrifikacijo. Predstavljajo namreč corvette E-ray, kjer je zaradi elektromotorja na sprednji premi prvič na voljo tudi štirikolesni pogon. Elektromotorju pomaga 6,2-litrski bencinski atmosferski motor V8, ki proizvede 369 kW (502 KM) moči in 637 Nm navora pri 5.150 vrtljajih, elektromotor pa napaja baterijski sklop, ki se polni med generacijo in lahko skupno sprejme 1,9 kWh elektrike. Čeprav se nam pri takem avtomobilu to zdi nesmiselno, lahko corvette E-ray med vožnjo, ko je obremenitev pogonskega sklopa manjša, ugasne štiri od osmih valjev klasičnega motorja, poleg tega pa je mogoča tudi začasna popolnoma električna vožnja. Sistem skupaj sicer proizvede 481 kW (654 KM) moči, od tega elektromotor 120 kW (163 KM), do 100 km/h pa se takšen corvette E-ray izstreli v 2,6 sekunde.
Zaradi hibridnega pogona je E-ray od klasičnega primerka težji za 110 kilogramov, na tehtnici jih pokaže 1.712, posledično pa so se inženirji odločili, da bo E-ray že v osnovi premogel karbonsko-keramične zavore, za lažje in hitrejše ustavljanje, poleg tega tudi aktivni sistem blaženja 'Magnetic ride control 4.0', ki za delovanje uporablja elektromagnete v kombinaciji z magnetoreološko tekočino v blažilnikih, za nenehno spreminjanje stopnje blaženja.
Corvette E-ray je še malenkost več kot 9 centimetrov širši od klasičnega vstopnega modela corvette, obut pa je v 20-palčna platišča spredja in 21-palčn zadaj. Ker gre za poseben primerek, so spremenili obliko obeh odbijačev, prav tako pa je na voljo nekaj novih barv zunanjosti, vključno s karbonskimi dodatki tako zunaj kot znotraj. Vstopni model bo v ZDA stal 96 tisočakov, če bo imel trdo streho, kabriolet najmanj 103 tisočake. Kakšne bodo cene v Evropi še ni znano, bodo pa gotovo precej višje, saj je vstopni corvette stingray v Nemčiji na voljo za najmanj 97.830 EUR.