Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Tukaj je druga generacija!

Volkswagen amarok

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Dolgo so ga dražili in zdaj končno pokazali! Tukaj je druga generacija volkswagna amarok, ki prihaja z novo obliko, s precej več varnostnimi in zabavnimi tehnologijami, po želji tudi z dobro bero prefinjenosti.
Tukaj je druga generacija!
Foto: Volkswagen
7. 7. 2022 ob 5:00
Komentarjev: 0

Volkswagen poltovornjak amarok ni prodajal kar dve leti, zdaj pa so končno pokazali drugo generacijo, ki se bo še bolj osredotočila na premijski občutek v kabini, če bodo kupci za to seveda doplačali. Novi amarok so Nemci razvili skupaj z inženirji pri Fordu, tako amarok kot ranger sta narejena na enaki platformi, oblikovno pa sta povsem samosvoja. Edina stvar, ki si jo delita je osrednji del šasije od vetrobranskega stekla do konca potniškega dela in strešne nosilce. Vse ostalo je drugačno, celo vratni paneli.

Izgled novinca ni povsem drugačen od predhodnika, ampak gre bolj za evolucijo oblike, ki je kriva za visoko postavljeno masko na obrazu, ki se razprostira čez celotno širino avtomobila, na vsaki strani pa se lepo zlije z lučmi. Kolesni lok je precej bolj oglat, na zadku pa so luči v obliki črke C in napis amarok čez celotno širino vrat tovornega dela. Novi amarok v dolžino meri 5,35 metra, v širino 1,91 metra, medosje pa je dolgo 3.270 milimetrov, kar pomeni, da bo več prostora tako v kabini kot v tovornem delu. Odslej bo mogoče v tovorni del spraviti tovor do teže 1,16 tone, na seznamu dodatne opreme pa bo še električno pomičen rolo za varovanje tovornega dela. Kaj je še zanimivo? Da bo amarok lahko vlekel tovor do skupne teže 3,5 tone.

Zgodaj prihodnje leto, ko bodo na voljo prvi primerki, bo amarok dobavljiv v dveh različicah, s petimi motorji in ročnimi oziroma samodejnimi menjalniki. Za večino bo zadostna različica z dvojno kabino, ki premore skupno pet sedežev, poleg tega pa bo na voljo tudi amarok z enojno kabino in dvema sedežema, posledično pa bo precej daljši tovorni del. Takšni delovni amaroki bodo lahko natovorili kar dve evropaleti, potnikom bolj prijazna izdaja lahko v tovorni del sprejme eno evropaleto. Seveda bo na voljo cel kup dodatkov, tudi oprema za vleko tovora, nosilci za kolesa, celo strešni šotor, saj streha po novem premore obremenitev do kar 350 kilogramov.

Notranjosti so oblikovalci in inženirji posvetili veliko pozornosti, zato lahko zdaj v bolje založenih primerkih pričakujemo precej boljše materiale, klasični vstopni delovni amaroki pa bodo še vedno imeli veliko trde plastike. Najprej boste opazili digitalne merilnike in velik pokončno postavljen multimedijski sistem, oboje si amarok deli s fordom ranger, tudi gumbe za odpiranje in zapiranje stekel takisto gumbe na sredinski konzoli in prestavno ročico. Multimedijski sistem bo sicer Volkswagnov, posledično pa bo upravljanje s prezračevanjem dostopno preko zaslona.

Vstopni amarok bo za premikanje uporabljal 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik TDI, ki proizvede 110 kW (150 KM) moči, enak motor pa bo lahko proizvedel tudi 125 kW (170 KM) moči. Če bodo motorju dodali še eno turbopuhalo, bo na voljo 150 kW (204 KM) oziroma 154 kW (209 KM), odvisno od tržišča. Najbolj zaželen bo 3,0-litrski turbodizelski TDI V6, ki bo proizvedel 177 kW (241 KM) ali 184 kW (250 KM), spet odvisno od tržišča. K nam pa skoraj gotovo ne bo zapeljal amarok z najzmogljivejšim bencinskim strojem, kjer bo 2,3-litrski turbobencinski štirivaljnik proizvedel 222 kW (302 KM) moči. Vsi motorji z močjo nad 154 kW (209 KM) bodo spojeni s samodejnim menjalnikom z desetimi stopnjami, ki nas pri Fordovih vozilih doslej ni navdušil, za ostale motorje pa bodo na voljo ročni menjalniki s petimi in šestimi stopnjami, tudi samodejni menjalnik s šestimi stopnjami. V Evropi bo amarok imel stalni štirikolesni pogon že v osnovi, bolj zmogljiv priklopljiv štirikolesni pogon pa bo na voljo ob doplačilu.

Novi amarok bo imel cel kup varnostnih sistemov, bistveno več kot jih je bilo pri prvi generaciji. Zaradi sodobne platforme so v novi poltovornjak vgradili kar 20 novih varnostnih in drugih pomembnih sistemov, med katerimi so aktivni radarski tempomat s prepoznavanjem prometnih znakov, zaznavanje peščev in kolesarjev z možnostjo samodejnega zaviranja, asistent za samodejno parkiranje in 360-stopinjski pregled okoli vozila, tudi matrične LED luči.

Globalno bo na voljo pet nivojev opreme – amarok, life, style, panamericana in aventura. Najdražji različici bosta seveda slednji, pri čemer bo panamericana bolj terensko usmerjena z 18-palčnimi črnimi platišči, aventura pa bo za tiste, ki bodo večinoma vozili po cesti, zato bo tudi obuta v 20-palčna platišča in bo imela več prefinjenih materialov. Kakšne bodo cene zaenkrat še niso znane, bomo pa več podrobnosti izvedeli pred prodajo, ki bo predvidoma stekla zgodaj prihodnje leto. Pričakujemo, da novi vstopni amarok ne bo cenejši od 34.000 EUR.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 14. 6. 2024
Junij 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627282930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 2 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 2 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |