V tem testu ga je Matej že pohvalil in strinjam se, da je prvi preskok ravno v vožnji. Takšni veliki, visoki in težki predstavniki so pogosto nerodni in trdi, ker takšni pač morajo biti, da se ne bi v zavojih zibali kot ladjice. In spet se mi zdi, da je Q8 tukaj najboljši, en takšen super kompromis udobja in športne čvrstosti je, čeprav seveda besedo športen tukaj kar malo zlorabljam.
Precejšen preskok je tudi pri sami obliki, ki v osnovi ni nova, tudi mercedes in BMW ponujata podobno zašiljene oziroma zaobljene kolose, ampak se zdi ravno Q8 najbolj posrečen. Ostaja zelo nastopaški, predvsem pa navidez manj glomazen od obeh omenjenih ali kakšnega Q7, ki ni dosti daljši. Na prvi pogled niti ne izdaja, da je tako velik.
Še najmanjši skok naprej je naredil v notranji kakovosti, a to le zato, ker je slednja pač vedno brezhibna. In dobro osnovo je težko močno izboljšati, lažji so manjši popravki in tudi ti so v tem avtomobilu opazni. Je pa v Sloveniji Audi že dolga leta povezan še z drugačnimi skoki naprej. S smučarskimi skoki …
Naša Planica je v marsičem podobna audiju Q8, za začetek ima podobno odlično osnovo. Številne skakalnice, velik nordijski center in nasploh dih jemajoča narava so navdušujoči že sami po sebi, češnja na vrhu torte pa je kajpak letalnica bratov Gorišek. Ta je eden največjih gradbenih objektov v Sloveniji in tudi pri njem je osnova več kot odlična. Zato so mogoči le manjši popravki, ki pa seveda niso nepomembni.
Dve zanimivosti glede letalnice vam povem: hrib za letalnico je na srečo precej velik in jo je zato mogoče še večati, nekatere druge letalnice po svetu imajo s tem kar težave, in to pomeni, da bo morda čez nekaj let še večja. Pa tudi nasproten hrib je ključnega pomena, ker vleče veter naravnost vanjo in zagotavlja odlično termodinamiko, kar omogoča izjemne skoke oziroma polete. Razdalje bodo še rasle, brez skrbi.
Pa nordijski center? Ta je relativno nov in zelo navduši, zato je lahko odlična ideja za kakšen družinski izlet. V njegovem sklopu je muzej, kjer boste izvedeli veliko o zgodovini skokov, med drugim, da je v Planici že leta 1934 padel prvi svetovni rekord. V sklopu centra je tudi 800 metrov dolg snežni tunel za smučarski tek, kjer od maja pa do konca jeseni lahko tečete pri minus dveh stopinjah Celzija. V kar treh nadstropjih se razprostira.
In še poseben vetrovnik lahko preizkusite. Ta simulira letenje in je zakon, vsaj 6 let morate biti stari, da ste primerni zanj, druge izkušnje pa niso potrebne. S podobnim je enkrat letel že Iztok in bil navdušen. Mu verjamem in sem ga želel preizkusiti še sam, pa je bil v času snemanja zaprt. In še ena adrenalinska aktivnost se najde v Planici: najbolj strm zipline v Sloveniji, ki je vrhunski, človek dobi vsaj delček občutka letenja, s kakršnim se soočajo skakalci.
Ko si človek na koncu po ogledu prelepe narave v zimskem času zaželi toplote in udobja, zanjo spet poskrbi Q8. Ob vseh skokih in preskokih ravno na tem področju ni naredil napredka, ker ta pa res ni bil potreben; njihova vozila vas že dolgo lahko ogrejejo, če boste to želeli. Ali pa ohladijo, če to berete poleti.